Gå til innhold

På'an igjen...


Anbefalte innlegg

Nå er jeg så lei av denne jo-jo-vekten!! Har gått opp og ned i vekt i mange mange år nå. Har vært tett oppunder 100 kilo på det verste :o/>

 

Nå veier jeg 74 kilo, noe jeg ikke er komfortabel med. Målet mitt er 65 kilo. Jeg har prøvd mye over årene, men hovedsaklig Grete Roede og lavkarbo. Grete Roede er vel det som har fungert best for meg i det lange løp, da det er lettere å leve med enn lavkarbo. Lavkarbo gir raskere resultater for min del, men er mer tungvindt å følge i en travel hverdag med tre barn, mann, hus, jobb og vovs... :rolleyes:/>

 

Jeg trenger litt ekstra motivasjon for å komme i gang denne gangen, da jeg egentlig er litt lei slanking, mat osv :unsure:/>

 

Er det noen flere som starter nå? Hadde vært så fint å ha noen å følge og rapportere til her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Chubbchubb

Hei!

Ja jeg starter nå (for kanskje 3. gang i sommer), men nå er det alvor. Bare 4 uker igjen til jeg skal flytte. Vil være så smashing som mulig før den tid :P Jeg ligger på rundt 71/72 nå (skal veie meg i morgen). Trivselsvekten min er 65kg, men har et delmål på 68.

Jeg tror jeg har en tendens til å gi meg selv litt for god tid på å nå målene mine , det skal det bli slutt på. Hadde vert konge å nådd 68 kg før midten av august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...