Gå til innhold

Miv vei til et lettere liv.


Gjest Svanse85
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Svanse85

Hei hei..

 

Jeg har tidligere vært inne på for deg som skal ned 30-40 kg, men nå hører jeg hjemme her.. jeg mangler 28 kg før målet er nådd, mulig jeg finner ut at jeg vilned noen kg til, men om jeg noen gang kommer ned til 80 kg skal jeg være super fornøyd.

 

Da jeg begynte slankingen i januar 2013 stoppet vekta på 125,1, og nå er vekten 108,7 kg og veierdag er i morra.... spennende..... :rolleyes:

På det meste har jeg veid 135 kg..... :(

 

Jeg er ei jente på 27 år,har to jenter, ei på 3 år og ei på 16 mnd, og skal gifte meg med drømme mannen den 24.08.2013, så bryllupet og brudekjolen var vel det store spraket i rumpa som jeg trenget for å sette i gang.. jeg håper jeg skal kunne klare å komme ned til 99,9 kg innen bryllupet, men da må jeg skjerpe meg fremover!!!

Det som "ødelegger" for meg er at en kosedag i helgene ofte sklir litt ut og at det ender opp med kos både fredag, lørdag og søndag, det må jeg virkelig skjerpe meg på, skal jeg nå 99,9 før bryllupet!!

 

Jeg har siden Januar trent friskis og svettis va 3-4 ganger i uka frem til det sluttet i juni, da har det blitt labert med trening desverre, er mye verre å komme seg ut alene enn ved at treningen er til et vist tidspunkt, men skal bli flinkere der også!!!! Jerg har mye å ta tak i, men nå er jeg hvertfall klar over mine "feil"

 

blir spennende med veiing i morra, men frykter vekten er gått oppover :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Heart

Hei hei..

 

Jeg har tidligere vært inne på for deg som skal ned 30-40 kg, men nå hører jeg hjemme her.. jeg mangler 28 kg før målet er nådd, mulig jeg finner ut at jeg vilned noen kg til, men om jeg noen gang kommer ned til 80 kg skal jeg være super fornøyd.

 

Da jeg begynte slankingen i januar 2013 stoppet vekta på 125,1, og nå er vekten 108,7 kg og veierdag er i morra.... spennende..... :rolleyes:/>

På det meste har jeg veid 135 kg..... :(/>

 

Jeg er ei jente på 27 år,har to jenter, ei på 3 år og ei på 16 mnd, og skal gifte meg med drømme mannen den 24.08.2013, så bryllupet og brudekjolen var vel det store spraket i rumpa som jeg trenget for å sette i gang.. jeg håper jeg skal kunne klare å komme ned til 99,9 kg innen bryllupet, men da må jeg skjerpe meg fremover!!!

Det som "ødelegger" for meg er at en kosedag i helgene ofte sklir litt ut og at det ender opp med kos både fredag, lørdag og søndag, det må jeg virkelig skjerpe meg på, skal jeg nå 99,9 før bryllupet!!

 

Jeg har siden Januar trent friskis og svettis va 3-4 ganger i uka frem til det sluttet i juni, da har det blitt labert med trening desverre, er mye verre å komme seg ut alene enn ved at treningen er til et vist tidspunkt, men skal bli flinkere der også!!!! Jerg har mye å ta tak i, men nå er jeg hvertfall klar over mine "feil"

 

blir spennende med veiing i morra, men frykter vekten er gått oppover :(/> :(/>

 

Hei

 

Så utrolig flink du er :-) Med bryllup og brudekjole som lokker, så er det en super motivasjon.

 

Helgene kan være en utfordring for noen og enhver... Kjenner til det med at lørdagen strekkes fra fre til søn....

 

Spent på hva vekten din sier i morgen. Masse lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Svanse85

Hallo igjen :rolleyes:

 

Nå er jeg tilbake etter 3 uker med ferie, vekten viste 110,6, men etter 3 uker med null selvdiseplin, med masse god mat,drikke og så og si snop hver eneste dag så er jeg faktisk ganske fornøyd.. Planene om 99,9 kg før bryllupet er gått i vasken, men det kommer en tid etter brylluet også... jeg skal ned, hvertfall til 89 kg. Denne uka begynte med full skjerpings og da frem til bryllupet som er om 11 dager.. håper håper håper jeg kan klare 4 kg til da =) =)... er vel lov å håpe???

 

ny opdatering kommer på fredag, da er det veiedag !!

 

Snakkes :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...