Gå til innhold

Kristiansund - ned 10-15kg


Gjest Kristiansunder
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Kristiansunder

Hei

 

Jeg ønsker å starte et eget innlegg her for å forhåpentligvis finne noen likesinnede. Har nå hatt gullmedlemsskap siden i mai, men har ikke gått på noe kurs. Jeg har aldri slanket meg/lagt om kostholdet tidligere.

 

Jeg er 27 år, 157cm høy og skal ned 10-15 kg. (Har ikke helt bestemt med for trivselsvekten ennå, så mitt delmål er 60 kg og vet at jeg ønsker å gå litt ned etter dette delmålet også...)

 

Jeg har ikke holdt på med GR så lenge, så foreløpig har det gått bra. I og med at jeg holder på med dette på egenhånd, og ikke så mange i hverdagen har fokuset som jeg har, så tenkte jeg at det var ok å starte en diskusjon her inne.

 

Er det for eksempel noen fra Kristiansund her inne? Noen flere som "prøver seg på egenhånd"? Noen flere på min alder som kanskje har noen av de samme utfordringene som meg?

 

Det jeg håper å få ut av denne diskusjonen er:

- Variasjon og inspirasjon på matfronten (spesielt med tanke på GRØNNSAKER, middag, pålegg og brødmat)

- Få GR til å bli en naturlig del av hverdagen (har alt for mange rundt meg som spør "når er du ferdig med GR?", de forstår ikke at det er varige vaner man bør legge seg til osv.)

 

Håper noen henger seg på diskusjonen her, så det kan bli ett skritt i riktig retning for meg og andre :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...