Gå til innhold

frimerke


Gjest Grony
 Share

Anbefalte innlegg

Da var jeg igjen medlem denne gangen gullmedlem. Gått kurs for snart 3 år siden, gikk ned 7 kilo på kurs og 7 etter kurs. Kjempe fornøyd over resultatet og koste meg veldig.

 

Ble så mye kos at nå sitter jeg her igjen med alt for mange kilo og slite med. Min hobby i livet har vell vært slanking, men er nå sugen på og finne vekten og en annen hobby :) Føler meg kjempe motivert og motivarsjonen blir ikke mindre av og gå inn og registrere på nett vær dag.

 

Det jeg lurer på er det noen her inne som er gode ideer ang. frimerker? føler meg litt redd for og bruke de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Frimerkene bruker vel folk på veldig forskjellige måter. Selv bruker jeg dem til litt lørdagsgodt eller lignende. Andre bruker dem til et glass vin eller to i helgen, andre igjen bruker dem til å spise litt mer mat. Noen samler opp (som jeg) mens andre bruker dem hver dag. Det gjelder bare å finne en måte å bruke dem på som passer for deg så skal du se at det går veldig fint. :)

Ellers er tipset mitt å ikke tenke slanking med livsstilsendring. Prøv å finne et kosthold og en måte å sette sammen måltidene på som passer for deg og som du kan fortsette med også når du er ferdig med vektnedgangen. Gjelder også trening. For da blir det så mye lettere etterpå. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...