Gå til innhold

Overflødig hud?


Gjest Vs2013
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noe alle må regne med yter en større veltnedgang? Jeg skal ned ganske akkurat 40 kilo for øyeblikket og er mildt sagt livredd for å se ut som et tomt skinn etterpå.... Kan man gjøre noe for å forhindre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Jeg tror det er ganske individuelt hvordan huden vil stramme seg inn. Jeg har begynt å få slapp hud på magen og puppene, og kjenner at huden ikke er stram og fin hele veien. Men jeg optimistist og håper at den trekker seg mer sammen etterhvert. Samtidig er jeg veldig bestemt på det at jeg ønsker en brystreduksjon når jeg er ferdig. Jeg har til nå gått ned ca 33kg nå, og jeg kan ikke si at brystpartiet mitt ser ut som en 25-åring sitt. Men som sagt, det er nok veldig individuelt hvordan huden oppfører seg. Noen er heldige slipper å tenke på dette, mens for andre blir det et stort problem.

 

Uansett, jeg vil heller ha litt hud til overs, enn å være overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Jeg tror det er ganske individuelt hvordan huden vil stramme seg inn. Jeg har begynt å få slapp hud på magen og puppene, og kjenner at huden ikke er stram og fin hele veien. Men jeg optimistist og håper at den trekker seg mer sammen etterhvert. Samtidig er jeg veldig bestemt på det at jeg ønsker en brystreduksjon når jeg er ferdig. Jeg har til nå gått ned ca 33kg nå, og jeg kan ikke si at brystpartiet mitt ser ut som en 25-åring sitt. Men som sagt, det er nok veldig individuelt hvordan huden oppfører seg. Noen er heldige slipper å tenke på dette, mens for andre blir det et stort problem.

 

Uansett, jeg vil heller ha litt hud til overs, enn å være overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Det er nok litt genetisk betinget - hvor fleksibel huden er, hvor mye strekkemerker osv. Det var en som var her inne på forumet før som gikk ned noe sånt som 80 kg som ikke hadde overflødig hud. Selv har jeg gått ned litt over 40, og jeg har det. Både på overarmer, puppene, magen og pittelitt øverst på lårene. Mao alle steder jeg har strekkemerker. Det som plager meg mest er overarmene, rett og slett fordi så mye fine topper og kjoler med korte ermer/ermeløse som jeg ikke føler meg komfortabel i grunnet mine store overarmer. Når armene henger rett ned er det greit, men når jeg løfter dem opp, enten ut til siden eller fremover, slenger det skikkelig. Magen plager meg ikke allverdens, den henger litt for all del, men den viser jeg ikke så ofte. Når jeg går med bikini bruker jeg hipster som holder det meste på plass og det er liksom greit. Når jeg står på kne ser det ikke vakkert ut, men hvor mye gjør jeg det i offentligheten, liksom? *ler* Opp og ned på solsengen når jeg skal sole ryggen er vel det eneste. :)

Hvis jeg kunne velge en ting jeg kunne fikse på kirurgisk etter vektnedgangen min ville det være armene. Andre ville gjerne valgt bukplastikk, andre enn det igjen ville nok gjort som StinePetrine og fikset på puppene. Hvordan du blir seende ut vet du jo ikke før du er ferdig. Kanskje du er heldig og ikke får noen ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Altså, jeg er ganske sikker på at de under treningstøyet på innveiinger og sånn har noe oppstrammende på seg. Jeg har nemlig tenkt det samme, og kikket litt etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Jeg googlet litt, og kom frem til at størsteparten av dem er operert ;)

 

For jeg tenker, de er jo ikke bare overvektige, folk som har 100 kg overvekt osv de MÅ jo nødvendigvis få heng her og der.

 

Men til det skrevet over, noen her som gikk ned ÅTTI kilo?? Dæven steike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...