Gjest lowbarb Skrevet Juli 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 Hvilken type stekefett bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Freesurfer Skrevet Juli 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2013 Det kommer litt an på hva jeg steker. Mange ting trenger ikke stekefett i det hele tatt hvis det inneholder litt fett, som f.eks kjøttdeig/karbonadedeig som inneholder 5% fett i seg selv. Selv bruker jeg nesten bare stekefett på kyllingfilet, og da blir det enten en liten klatt med bremykt eller en liten skvett rapsolje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cockerella Skrevet Juli 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2013 Jeg spiser generelt så magert at jeg bruker olje eller margarin når jeg steker for ikke å få for lite fett i meg, for det kan man faktisk også få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ane87 Skrevet August 7, 2013 Rapporter Share Skrevet August 7, 2013 Jeg bruker Vita hjertego optimal olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå