Gå til innhold

Klart 12,5 kg, litt mer igjen å ta av!


Gjest Skinnyjeans
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Skinnyjeans

Hei! Tidligere har jeg vært medlem på andre tråder, men de har sakte men sikkert dødd litt ut, så jeg tenkte å starte en selv.

 

Litt bakgrunnsinfo : Har hatt problemer med vekten siden tidlig alder, ca 12 år. Har vært en typisk jojo-slanker. Er nå 21, og ifjor høst var jeg oppe i 98 kg(!), og da bestemte jeg meg for å gjøre noe med dette. Siden ca november til april har jeg gått ned ca 12 kg, altså ca 86 kg. Har holdt en pause siden da, men har heldigvis ikke gått opp.

 

Mål : Vil ned til ca 73-75 kg, da jeg bygger muskler samtidig pga styrke. Ønsker å ha en sunn og flott kropp, å være skikkelig slank er ikke nødvendigvis det viktigste for meg. Drømmer om å få en kropp som jeg er skikkelig fornøyd med, kunne gå med de klærne jeg ønsker, og at jeg føler meg vel rett og slett. Det ønsker vel vi alle? :)/>

 

Nå er vi tross alt på sommeren, den tiden av året vi viser mest av kroppen våres, og det kjenner jeg er motivasjon til å fortsette igjen! Er det noen som er med?

 

Kan begynne kort med sist uke : Fikk treningslyst igjen, og begynte på onsdag og fikk inn 3 styrke/kondis timer, ligger på ca 1600 kcal, spiser gjerne 2-400 mer en dag i helgen ( kjekt å ha en kosedag :)/>)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...