Gjest Uller Skrevet Juli 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 Hei, jeg er temmelig fersk i Roede-klubben. Har en BMI på over 40 så her har jeg litt å hanskes med. Dette er min andre dag og ser at jeg spiser for lite. Øvelse gjør vel mester. Til dere som er så flinke og har vært her en stund, hvordan fører man FRImerker? :huh:/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest eltevelte Skrevet Juli 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 hei når du er pålogget og går til registrering. legger du inn mat for en dag. der er det og et felt for frimerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lismo Skrevet Juli 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Jeg lurer også på det.. Hva er et frimerke? Jeg ser hvor jeg registrere det.. og jeg har skjønt det har med kosemat/sjokolade og vin, feks. å gjøre. men jeg vet ikke helt hvordan jeg fører inn.. Om jeg velger å drikke et glass vin til middagen, skal det føres inn der? Om jeg velger sjokolade istedet for middag, skal sjokoladen føres opp på middagen, eller skal det føres opp på frimerkene? Hvor mye er et frimerke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prinsesse_M Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Hei Ja, dette lurer jeg også på.... Helt ny her inne, men skal på kurs fra neste uke..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå