Gå til innhold

Motivasjons venn/er ønskes!


Gjest HeC87
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ei jente på 25 år som skal ned 33 kg! Jeg fødte ei nydelig jente for 7 måneder siden,og klarte etter det å gå ned 6 kg,som nå er tilbake på plass igjen :(

 

Jeg har mistet alt av motivasjon,og hadde trengt noen som vil være med å motivere meg/hverandre og holde hverandre oppdatert på åssen treningen og kosten går! Gi hverandre tips osv!:)

 

 

Jeg har veie dag på mandager,så neste mandag blir første uka mi der jeg håper jeg får ett godt resultat ned!:)

 

 

Håper å høre fra noen!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HeC87!

 

 

Vet hvordan du har det.

Jeg er en trebarnsmor på snart 32 år. Skal ned 35 kg.

Motivasjonen er ikke helt død, men den trives godt i sofaen.

 

Lykke til.

 

Hei!

 

Ja det kan du trygt si min motvasjon også gjør. Jeg vil så veldig,men får det liksom ikke til! *arg* Håper ting letter opp litt snart,har liksom ikke bare vekta å tenke på om dagen. Det sies vel at stress kan gjøre så vekta ikke henger med.. mye trøste spising er det også blitt! Trudde jeg skulle klare å begynne på min 100 ``på nytt`` start.. men denna uka så langt har bare vært drott eting og lite mosjon..

 

Ett stort BLÆ fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Vi skal jo ned ca det samme så vi kan jo følge hverandre!?!

 

Jeg har også mandager som vektdag.

 

 

Ja det hadde jo vært supert!:) Jeg er veldig spent på å veie i morra nå hverfall,vært mye dritt denna uka:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde jo vært supert!:)/> Jeg er veldig spent på å veie i morra nå hverfall,vært mye dritt denna uka:P

 

 

Da var innveiingen tatt og det var som forventet 0,2 opp da vi har vært borte hele helgen. Startet på torsdag med trening og fikk trent fredag også, men så ble det etegilde hele helgen :(

 

Nå er det ny uke med nye muligheter!

 

Hvordan har det blitt med deg? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var innveiingen tatt og det var som forventet 0,2 opp da vi har vært borte hele helgen. Startet på torsdag med trening og fikk trent fredag også, men så ble det etegilde hele helgen :(/>

 

Nå er det ny uke med nye muligheter!

 

Hvordan har det blitt med deg? :D/>

 

Var jo ikke store hoppet opp da:)

 

Gikk som forventet her også,heldigvis ned men ikke så mye da:) -0,4 ,skal man ikke være fornøyd med all nedgang?

 

Jeg har bestemmt meg for å ha hoved fokus på maten denna uka,selvsakt få inn litt mosjon også,men vis jeg skal starte sånn pang,så glir det fort ut for meg hverfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke store hoppet opp da:)

 

Gikk som forventet her også,heldigvis ned men ikke så mye da:) -0,4 ,skal man ikke være fornøyd med all nedgang?

 

Jeg har bestemmt meg for å ha hoved fokus på maten denna uka,selvsakt få inn litt mosjon også,men vis jeg skal starte sånn pang,så glir det fort ut for meg hverfall:)

 

 

Var ikke det store hoppet,men vil ikke at det skjer igjen :mellow:/>

 

Grattis med 0,4 ned.

All nedgang er god nedgang :P

 

Lykke til i uka som kommer.

 

Håper på mye trening denne uken da jeg har vært sløv i ferien.

 

Tvitvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det store hoppet,men vil ikke at det skjer igjen :mellow:/>/>

 

Grattis med 0,4 ned.

All nedgang er god nedgang :P/>

 

Lykke til i uka som kommer.

 

Håper på mye trening denne uken da jeg har vært sløv i ferien.

 

Tvitvi

 

Takk,og masse lykke til:) Krysser fingra for en fin uke for oss begge to!:) Gått bra så langt heldigvis;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen- SJ

Heier på deg!!

 

Jeg trenger også noen som motiverer meg.

Fint å treffe likesinnede her inne som skjønner hva man driver med og hvilke utfordringer man har.

 

Vi får hjelpe hverandre så godt vi kan, så går det rette veien for oss alle!!

 

Blir spennende å følge deg og de andre som er her!!

 

Jeg har veiedag i morgen (onsdag) og har ikke veid meg på to uker pga ferie og reising.

Vanskelig å få gode matrutiner når man er på farten hele tiden!!

 

 

Ha en strålende kveld!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tytefjasa

Hei på dere

Jeg begynner ikke på kurs igjen før 27/8, men er på egenhånd nå i sommer. Gikk tre kurs i sommer og gikk ned 20 kg. Har 20-25 kg igjen å ta av og håper jeg har klart meg greit gjennom sommeren. Skal på ekstraveiing på torsdag, det blir jo litt spennende da. Kjekt å være flere om dette. Oppdaterer dere på torsdag.

 

hei hå, stå på fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg!!

 

Jeg trenger også noen som motiverer meg.

Fint å treffe likesinnede her inne som skjønner hva man driver med og hvilke utfordringer man har.

 

Vi får hjelpe hverandre så godt vi kan, så går det rette veien for oss alle!!

 

Blir spennende å følge deg og de andre som er her!!

 

Jeg har veiedag i morgen (onsdag) og har ikke veid meg på to uker pga ferie og reising.

Vanskelig å få gode matrutiner når man er på farten hele tiden!!

 

 

Ha en strålende kveld!! :-)

 

Hei!:)

 

Så fint at vi blir flere!:) Da krysser jeg fingra for en god veiing for deg på onsdag! Min veiing til madag blir ikke bra:( vært på hytta i sverige siden onsdag,og torsdag - i dag har gått i å trøkke svenskegodteri og dritt middager! Så gruer meg... MEN da må jeg bare trå tell ennå mer til Mandag, Ny uke nye muligheter? :) Håper du har hatt en fin helg så langt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

Jeg begynner ikke på kurs igjen før 27/8, men er på egenhånd nå i sommer. Gikk tre kurs i sommer og gikk ned 20 kg. Har 20-25 kg igjen å ta av og håper jeg har klart meg greit gjennom sommeren. Skal på ekstraveiing på torsdag, det blir jo litt spennende da. Kjekt å være flere om dette. Oppdaterer dere på torsdag.

 

hei hå, stå på fra meg

 

Har aldri godt på kurs,men kanskje jeg bør vurdere det? Er så opp å ned om folk får noe ut av det har jeg erfart,så er litt skeptisk:)

Så supert at du har klart deg på engenhånd gjennom sommeren:)

 

Heia heia,og håper på en positiv oppdatering på torsdag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ 200! Liker ikke! MEN nå veit jeg jo veldig godt hvorfor også da:) Når man spiser dritt mat og godteri i 4 dager i strekk så går man hverfall ikke ned;) hehe.. Så da gjør jeg ikke det igjen! Håper alle får en fin veiing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Mams2012

Hei

Jeg er ei jente på 27 som ble mamma til ei nydelig jente for snart 10 mnd siden.

Det å bli mamma har fått meg til å innse at jeg har et ganske stort vektproblem (har alltid visst at jeg har det, men ikke at det er så stort). Og selvfølgelig ble det større under graviditen.

Starta kurs 27/8 - veiedag tirdager. Startvekta lå på 119.5kg :(/>

Så jeg burde gå ned rundt 40 kg...Det virker helt sykt! og uoverkommelig..

 

Ønsket er å bli gravid igjen til neste høst, så nå må jeg bare stå på!

Hadde vært fint å kunne få litt motivasjon, og i gjenngjeld gi motivasjon ;)/>

 

God Helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er ei jente på 27 som ble mamma til ei nydelig jente for snart 10 mnd siden.

Det å bli mamma har fått meg til å innse at jeg har et ganske stort vektproblem (har alltid visst at jeg har det, men ikke at det er så stort). Og selvfølgelig ble det større under graviditen.

Starta kurs 27/8 - veiedag tirdager. Startvekta lå på 119.5kg :(/>/>

Så jeg burde gå ned rundt 40 kg...Det virker helt sykt! og uoverkommelig..

 

Ønsket er å bli gravid igjen til neste høst, så nå må jeg bare stå på!

Hadde vært fint å kunne få litt motivasjon, og i gjenngjeld gi motivasjon ;)/>/>

 

God Helg!

 

Hei Mams2012!

 

Så koselig med flere her inne!:) vi er jo litt i samme båt men baby på under året og vekt nedgangsmål!:) Da blir det spennende å se til tirsdag om vekta har vært snill mot deg! jeg har veie dag i morgen,og veldig spent!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...