Gå til innhold

Nå er det min tur, ned over 30 kg


Gjest Uller
 Share

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Jeg er i gang med min andre uke og har så langt fått veldig bra resultat. Er med i Roede klubben, trener på fresh Fitness, knasker grønnsaker og har startet på tidenes livsstilsendring. Det er aldri for sent. Kom med gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Hei på dere.

Jeg er i gang med min andre uke og har så langt fått veldig bra resultat. Er med i Roede klubben, trener på fresh Fitness, knasker grønnsaker og har startet på tidenes livsstilsendring. Det er aldri for sent. Kom med gode råd!

 

Hei! Jeg er helt ny her, skal på nett-kurs 12.August.. Har akkuratt 30kg overvekt!

Nettopp gått ned 6kg, med lavkarbo, men nå er det nok, kan ikke leve på det!:P Vil heller ha en sunn og heldig livsstil!

 

Så flink du er som trener på fresh! Det vil jeg også, men får meg ikke til å gå alene! :( ganske kjipt, for har veldig lyst, men skjems utrolig mye forran andre når jeg står alene. Har tenkt å trene 30 day shred med jillian og zumba i stua ;P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er helt ny her, skal på nett-kurs 12.August.. Har akkuratt 30kg overvekt!

Nettopp gått ned 6kg, med lavkarbo, men nå er det nok, kan ikke leve på det!:P/> Vil heller ha en sunn og heldig livsstil!

 

Så flink du er som trener på fresh! Det vil jeg også, men får meg ikke til å gå alene! :(/> ganske kjipt, for har veldig lyst, men skjems utrolig mye forran andre når jeg står alene. Har tenkt å trene 30 day shred med jillian og zumba i stua ;P hehe

 

Hei igjen.

Ta deg en tur på et treningsstudio så skal du se at det er mange mennesker som sliter med for mange kilo. Jeg tenker, jada er overvektig men se på meg da prøver å gjøre noe med det.

S

Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Ta deg en tur på et treningsstudio så skal du se at det er mange mennesker som sliter med for mange kilo. Jeg tenker, jada er overvektig men se på meg da prøver å gjøre noe med det.

S

Stå på.

Har vært akkurat der, men kom over de tre første ekle gangene, nå tenker jeg ikke på det lenger, det er bare morro!!! Stå på ,ikke gi deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...