Gjest Sommerglede- solvarme Skrevet August 5, 2013 Rapporter Share Skrevet August 5, 2013 Hei alle sammen Jeg veier i dag 60 kg og skal ned til ca. 48 kg. Jeg har veldig tynn bein bygning og er kun 155 cm lav Jeg har hypper mobile ledd over hele kroppe og det er en lege som har sakt jeg sku veie ca 48 kg som voksen. Så her er det å endre på livstilen min Jeg har rapport dag på mandager Jeg har kursstart i dag 5 august Jeg går nettkurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerglede- solvarme Skrevet August 5, 2013 Rapporter Share Skrevet August 5, 2013 Åj dette var et stille og døtt forum. her var ikke mye liv. Hehe Hei alle sammen :rolleyes:/> Jeg veier i dag 60 kg og skal ned til ca. 48 kg. Jeg har veldig tynn bein bygning og er kun 155 cm lav B)/> Jeg har hypper mobile ledd over hele kroppe og det er en lege som har sakt jeg sku veie ca 48 kg som voksen. Så her er det å endre på livstilen min :rolleyes:/> Jeg har rapport dag på mandager :lol:/> Jeg har kursstart i dag 5 august B)/> Jeg går nettkurs :rolleyes:/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå