Gå til innhold

Min egen lille blogg


Gjest sarah
 Share

Anbefalte innlegg

Hei...

Eg er ei aktiv jenta på 28 år. Eg ønsker å ta av 10-12kg, då vil eg ha det bedre med meg sjølv, og det vil gjere meg bedre i idretten eg bedriver.

 

Eg trenar i snitt fem gonger i veka, det er etinga som er problemet. Eg har eit sammensatt problem med spiseforstyrrelse som i periodevis er overspising og periodevis etterfulgt av oppkast. Eg bar tidligare vore innlagt på sjukehus pga spiseforstyrrelsen min, uten at det hjalp. Eg har hatt grei kontroll dei siste månedene, men nå merker eg at eg mistar kontrollen. Eg vil bruke denne tråden som ein blogg, der eg skriv kva eg trenar og kva eg et, rett og slett fordi at det kan hjelpe meg med å holde kontrollen over spiseforstyrrelsen.

 

Mitt mål i løpet av august er å gå ned to kilo (la på meg to kilo i ferien, så vil ha dei av så fort som mulig), og at eg klarar i første omgang 7 dagar på rad utan overspising etterfulgt med spying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen starta dårlig med at eg ikkje ville ete frokost, men eg tvinga i meg ein nektarin. Til lunsj åt eg tre ryvita knekkebrød med 40g makrell og ein nektarin. Så skulle eg gå tur med nokre venner rett etter jobb, så eg åt ein nektarin til. Turen var på ca 8km. Eg hadde ca ein time kjøring framfor meg før eg va heime,så eg stoppa og kjøpte pommer,eg sku ete tre stk men åt heile boksen. Då eg kom heim åt eg tre knekkebrød med makrell. Men va fortsatt svultn så eg snoke i kjøleskapet, så eg åt litt kylling og ei lita skål med baccalao.eg toppa d heile med å ete ein krone is også. Så spelte eg fotball i ein halvannen time. Då eg kom heim åt eg ein nektarin. Eg har likevel ikkje gått over 1600 kalorier idag, det er eg nøgd med :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost 3ryvita med makrell, i yoghurt med 1nektarin oppi og ei kopp kaffi. Lunsj3 ryvita med makrell og 3 gulrøtter. Mellommåltod nutrilettbar. Va på ein liten sykkeltur,men måtte gje meg siden formen ikk va bra:( heim åt middag:kokt kål og blomkål til. Ca 150gram kylling, nektarin til dessert. Til kvelds ein pakke med lækerol og pakke mdtyggis. I tillegg til ein dobbel yoghurt medbringebær oppi, åt crabsticks (skreiv inn 200g,men trur ik d va så mykje.) eg ligg på rundt 1600 kalorier, så det er greit,men er ik nøgd med dagens aktivitet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen var hektisk.starta med 2,5 tima på sykkelsetet. Så va det rett vidare og følgja nokr venner då dei deltok på triatlon, eg. Sekunderte. Så va det videre på reke/krabbe fest, og til slutt bryllup.. Frokost:4knekkebrød med 40gmakrell og ein nektarin, etter syklinga 1 nutrilettbar . Åt ein liten is uten sukker. Før eg gjekk på fest åt eg ein nektarin og nokre crabsticks, og litt sjokolade:P på rekefesten åt eg to skjeve med reke og litt salat. I bryllupet åt eg litt kaker.. Syns eg hadde klart meg greit dagen når det va så mykje som skjedde, men då eg kom heim sto snopeskåla til samboeren og ropte til meg.... Så eg åt smågodt, det var ein god del.. Men eg overspiste ikkje,det. Tar eg me meg frå gårsdagen.. Ny dag , nye muligheter idag.. Sjølv om eg kjenner at eg slitt litt etter frokost, har lyst på snop:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag er vegedag, vekta viste 73.7.. 3 hg mindre enn forrige mandag. Det er greit, men skal eg ha så lite vektnedgang kjem det ta laaaaang tid før eg når målet mitt. treningsplan denne veka er som følger:

mandag: sykling eller spinn + jogg

tirsdag: tur i fjellet

onsdag: spinn /sykling

Torsdag:sykling

fredag: fri

lørdag: sykling

søndag: fri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening var bra idag.... Maten va bra t klokka va21.30,då gjekk alt t helvete:( dersom nokon har tips til avledningsmanøvrer når suget gjer sin ankomst om kvelden lytter eg gjerne:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.... Maten gjekk det dårlig med, treninga bra,,, som trenden er hos meg:S no skal to venninner også prøve å gå ner i vekt, me starter i morgen.. Håper dett kan vere med på å bidra til at eg også klarar maten og ik berre treninga:S trening neste veke :

Mandag:spinning og jogg

Tirsdag:fri eller sykling

Onsdag:viss fint vær sykling.

Torsdag:spinning g jogg

Blir ik trening resten av helga... Kanskje søndag.. Ska i dåp og festival denne helja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå... mandag e vegedag... og vekta viste 75,5kg!!, oh my gud:((((( eg vart fysisk kvalm då eg såg vekt:( da e total skjerpings!!,!

Frokost:skyr. Lunsj: 3ryvita knekkebrød med makrell og eit eple. Mellommåltid:yoghurt med nektarin. Middag:halv sånn fiskegrateng skit med grønnsaker, nektarin t dessert. Kvelds: 3ryvita knekkebrød med makrell 2 nektariner 1pkmed halstabletter. Ligg på 1475 kalorier. Bytta ut spinningen med 1.5times sykling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår gjekk det bra med trening og mat.. Men ete nok litt lite med tanke på all treninga, for kjente det veldig godt då eg vakna idag.. Eg sleit heile dage, va svultn heile tida.. Klarte å holda meg t maten eg hadde planlagt.. Så tok eg meg ein 5mils tur på sykkelen.. Då eg kom heim i kveld etter turen gjekk alt til dunders.. Va so svultn.. Eg åt, åt litt meir enn eg hadde planlagt,,, og då kjem katastrofetankane: no har eg allerede falt utpå so då kan eg ETA alt eg kjem øve, nåke eg gjorde:((( eg må rett og slett øks antall kalorier i dagsbehov, kanskje eg då Unngår eteorgiene... No e eg kvalm etter å ha ete alt for mykje:((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært festivalhelg med dåp idag, ergo mykje kalorier. Grua me STORT t vekta i måro:( eg føle mg so utrulig feit.. Ser folk har lagt it bilde av meg på face og eg blir fysisk kvalm av meg sjøl :((((( men no skal eg klara da!! Planen e at eg får ETA meir enn 1600 kalorier når eg har dei lange økte mine. Mitt store mål for den kommande veka e at g ik ska overspisa!!! Trening tar eg litt som det kjem, er det fint vær blir da sykling. Dårlig blir da spinning. Så skal eg begynne med rokkeringen igjen, 5 min kvar dag:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har da gått til H....... For å seie det fint. Igjen overspiste eg om kvelden og etter treningsøkta:(((( prøvde spy, men det var ikkje snakk om mykje... Huff... Det er ikkje lett dette her..:( ønsker virkelig virkelig virkelig ikkje å ha et sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag nye muligheiter:) Vurderte om eg skulle irritera meg over kvelden igår, men eg skal la det vere sidan eg ikkje kan gjere noko med det uansett. Idag er det fredag, den beste dagen i veka:) Skal på tapas hos ei veninne idag, eg skal ete men begrense meg er planen.

 

Eg er inne på tanken om å kutte ned på trening. Eg går rundt og er svulten heile tida, og kroppen vil ikkje alltid bevege seg slik eg vil.. trur den prøvar å fortelle meg noko:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår klarte eg meg fint i forhold til tapasen.. Idag har vore ein av dei verste dagane i livet mitt matmessig. Eg har diabetes og vakna med lavt blodsukker.måtte ha MAT!!!! Og eg begynt å ETA, og eg har faktisk ete i heile dag.. Og då meina eg i heile dag!! :( har vore skikkelig kvalm til tider, likevel et eg vidare. Vekta mi vart ødelagt som eg nevnte tidligare. Så eg har ik Vega meg denne veka.. Forrige veke viste den 75.5,det er lenge sida eg har vore så tung:( etter denne ska har eg nok lagt på meg enda meir.eg kjenner det på magen.. Eg skal passa dyra til ei venninne når ho er på ferie. Så eg gjer det lettast at eg flytter inn der for tre veker.. Så no har eg ikkje fristelser liggjande i skapet, og eg vonar at dette skal vere med på starten eg treng!! Eg såg de var ei gammal vekt her, slik som ikkje er digital. Eg gjekk opp på den no etter eteorgien min. Den viste 80kg...:(( men eg nektar å tru at eg har lagt på meg 4,5kilo på 13 dagar.men uansett så bar eg lagt på meg.. Eg griner litt inni meg:(( samtidig veit eg at det er fortjent med tanke på alt eg har putta i trynet!! Men no må eg ta meg saman.. Det meste eg nokon gong har vege er 80kg, så eg nærmar meg stygt:(

 

Samtidig skjønna eg ikkje kva som kortslutter, eg er så motivert for vektnedgang,men samtidig går eg gang på gang i ei stor felle matmessig...:( men eg må klare det no!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! Må bare si en ting... fy fader så sprek du er!!!! ;)

Du er jo så utrolig flink men jeg er nok enig i det at du spiser for lite. Kroppen tviholder på det den får når du spiser så lite og trener så mye. Ta en titt på oppskriftene til grete roede på denne siden.. er masse godt og metter godt! Kanskje du får opp motivasjonen ved å lage noe av maten hennes. få litt variasjon med maten og plutselig slipper kroppen din den ene kiloen etter den andre! Man må prøve seg fram litt!;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag tom onsdag gjekk bra i materien,men torsdag gjekk tH.... P kvelden... Fredag gjekk bra, idag er det lørdag og eg har tru på at det skal gå bra:) har ik trent på 3dagar då eg er overtrent:( kroppen må få ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! Må bare si en ting... fy fader så sprek du er!!!! ;)/>

Du er jo så utrolig flink men jeg er nok enig i det at du spiser for lite. Kroppen tviholder på det den får når du spiser så lite og trener så mye. Ta en titt på oppskriftene til grete roede på denne siden.. er masse godt og metter godt! Kanskje du får opp motivasjonen ved å lage noe av maten hennes. få litt variasjon med maten og plutselig slipper kroppen din den ene kiloen etter den andre! Man må prøve seg fram litt!;)/> Lykke til!

 

 

 

Takk for gode ord og tips:)) skal sjå på oppskriftene:))) riktig god helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...