Gå til innhold

Hvordan går det med dere som er på dag 3?


Anbefalte innlegg

Dagen i dag har gått veldig, bra helt til kvelden kom da ble jeg kjempe sulten... Men etter at jeg hadde registrert dagens måltider, her inne, skjønnte jeg hvorfor. Jeg manlglet en del kalorier så jeg kunne med fordel, unde meg et god kveldsmåltid. 4 rugsprø : 2 med cottage cheese og paprika og agurk, og litt pepper. 2 med koktiskinke og paprika og agurk. Det ble jo mye :huh:og så smakfult 215 kal. :)/>

 

Er forresten velig fornøyd med at matregistreringen kan gjøres på iPad. Så kan jeg skjekke litt underveis på ettermiddag og kvelden :)/>

 

Hvordan har det gått med dere andre?

 

Eh.. vet ikke om det var riktig å starte en ny tråd.. er ikke vant til å være i slike forum... så her blir det litt prøve og feile.

 

Ha en strålende torsdag B)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Flink du e! :D

 

Ehm, eg va veldi dårli på timing å regelmessige måltider!:P

Spiste frokost (2skiver me makrell i tomat og agurk), så gikk eg ut på gåtur i 2.5 time, å når eg kom hjem, begynte eg på middag, spiste lunsj (2 skiver makrell i tomat m agurk) rett før middag.. så middag (couscous, tunisisk rett) også en skål me jordbær å en skvett lettmelk oppi! :P Hatt totalt 1000 å noe kcal i dag :P

 

I morgen skal jeg smøre klart matpakke, en skive med gullerot og 4 jordbær :D

Og en vannflaske med kjøleelement i! :D Ut på tur igjen! Følte meg utrolig frisk å glad etter turen i dag, så jeg skal så absolutt få til en god tur hver dag! :)

 

Det går sikkert bra dt, men jeg gikk for å sjekke i dt angdre innlegget, trodde alle skrev der.. Første gang jeg er i et forum som dette, tok meg litt tid å finne ut hvor jeg svarer, osv.. Så jeg har 0 peiling :P .. Så hvis jeg fant dt, gjør sikkert de andre også dt, haha :P Men lettere å forholde seg til en tråd, da ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Flink du e! :D

 

Ehm, eg va veldi dårli på timing å regelmessige måltider!:P

Spiste frokost (2skiver me makrell i tomat og agurk), så gikk eg ut på gåtur i 2.5 time, å når eg kom hjem, begynte eg på middag, spiste lunsj (2 skiver makrell i tomat m agurk) rett før middag.. så middag (couscous, tunisisk rett) også en skål me jordbær å en skvett lettmelk oppi! :P Hatt totalt 1000 å noe kcal i dag :P

 

I morgen skal jeg smøre klart matpakke, en skive med gullerot og 4 jordbær :D

Og en vannflaske med kjøleelement i! :D Ut på tur igjen! Følte meg utrolig frisk å glad etter turen i dag, så jeg skal så absolutt få til en god tur hver dag! :)

 

Det går sikkert bra dt, men jeg gikk for å sjekke i dt angdre innlegget, trodde alle skrev der.. Første gang jeg er i et forum som dette, tok meg litt tid å finne ut hvor jeg svarer, osv.. Så jeg har 0 peiling :P .. Så hvis jeg fant dt, gjør sikkert de andre også dt, haha :P Men lettere å forholde seg til en tråd, da ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...