Gå til innhold

NEW GIRL!:)


Gjest zumbakris
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest zumbakris

Hei alle sammen:)

 

Ny jente her!:)/> 26 år, kommer fra Arendal, men bor og jobber i Stavanger:)

Jobber som pedagogisk leder i barnehage, og som zumba (og andre konsepter) instruktør på si:)

 

Har tidligere gått ned 30kg, men fikk livet snudd på hodet da jeg flyttet, fra å ha 5-6

grupper timer i uka i Arendal, til null de første 8 mnd`ne jeg bodde her:P Måtte

bruke litt tid på å komme i gang i den nye jobben og få energien tilbake.

 

Trenings rutinene er på vei tilbake, men kostholdsmessig, er jeg helt ute å kjører..:-/

 

Kjenner ikke så mange i by`n, men hadde vært kjekt å bli kjent med noen her inne som

er fokusert på det samme som meg, riktig kosthold og trening:)

 

Jeg må lærer meg å like mat igjen, har dårlig samvittighet for alt jeg spiser, og det vil jeg

få vekk og få inspirasjon til nye oppskrifter/retter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Ny jente her!:)/>/> 26 år, kommer fra Arendal, men bor og jobber i Stavanger:)

Jobber som pedagogisk leder i barnehage, og som zumba (og andre konsepter) instruktør på si:)

 

Har tidligere gått ned 30kg, men fikk livet snudd på hodet da jeg flyttet, fra å ha 5-6

grupper timer i uka i Arendal, til null de første 8 mnd`ne jeg bodde her:P Måtte

bruke litt tid på å komme i gang i den nye jobben og få energien tilbake.

 

Trenings rutinene er på vei tilbake, men kostholdsmessig, er jeg helt ute å kjører..:-/

 

Kjenner ikke så mange i by`n, men hadde vært kjekt å bli kjent med noen her inne som

er fokusert på det samme som meg, riktig kosthold og trening:)

 

Jeg må lærer meg å like mat igjen, har dårlig samvittighet for alt jeg spiser, og det vil jeg

få vekk og få inspirasjon til nye oppskrifter/retter:)

[/q

 

Hei på deg.