Gå til innhold

NEW GIRL!:)


Gjest zumbakris
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest zumbakris

Hei alle sammen:)

 

Ny jente her!:)/> 26 år, kommer fra Arendal, men bor og jobber i Stavanger:)

Jobber som pedagogisk leder i barnehage, og som zumba (og andre konsepter) instruktør på si:)

 

Har tidligere gått ned 30kg, men fikk livet snudd på hodet da jeg flyttet, fra å ha 5-6

grupper timer i uka i Arendal, til null de første 8 mnd`ne jeg bodde her:P Måtte

bruke litt tid på å komme i gang i den nye jobben og få energien tilbake.

 

Trenings rutinene er på vei tilbake, men kostholdsmessig, er jeg helt ute å kjører..:-/

 

Kjenner ikke så mange i by`n, men hadde vært kjekt å bli kjent med noen her inne som

er fokusert på det samme som meg, riktig kosthold og trening:)

 

Jeg må lærer meg å like mat igjen, har dårlig samvittighet for alt jeg spiser, og det vil jeg

få vekk og få inspirasjon til nye oppskrifter/retter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Ny jente her!:)/>/> 26 år, kommer fra Arendal, men bor og jobber i Stavanger:)

Jobber som pedagogisk leder i barnehage, og som zumba (og andre konsepter) instruktør på si:)

 

Har tidligere gått ned 30kg, men fikk livet snudd på hodet da jeg flyttet, fra å ha 5-6

grupper timer i uka i Arendal, til null de første 8 mnd`ne jeg bodde her:P Måtte

bruke litt tid på å komme i gang i den nye jobben og få energien tilbake.

 

Trenings rutinene er på vei tilbake, men kostholdsmessig, er jeg helt ute å kjører..:-/

 

Kjenner ikke så mange i by`n, men hadde vært kjekt å bli kjent med noen her inne som

er fokusert på det samme som meg, riktig kosthold og trening:)

 

Jeg må lærer meg å like mat igjen, har dårlig samvittighet for alt jeg spiser, og det vil jeg

få vekk og få inspirasjon til nye oppskrifter/retter:)

[/q

 

Hei på deg.

 

Sjønner jo at det er en overgang for kropp og sjel. Kostholdet mitt og er et kaos, jeg tror jeg gjør alt riktig men går ikke ned, så enten er alt feil ellers er jeg en rev til å lure meg selv.

Kanskje vi kan få hjelp her inne, begge to???

Krysser fingrene for oss begge to ( og alle de andre her inne)

Ullhuet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ny her. Har gått på Grete Roede før - gikk da ned 18 kg. Nå har jeg gått opp 8-9 kg - litt på grunn av ny hverdag og vanskelig å holde de gamle rutine - litt kjærestekiloer og litt latskap. Men er MEGET motivert til å gå ned i vekt, og trene meg opp. Har meldt meg inn i treningsstudio og er klar til å kutte ned på søtsaker. Det er mitt største utfordring tror jeg, er innmarri' glad i bakevarer.

Håper vi kan motivere hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...