Gå til innhold

På vei til ett bedre liv


Gjest gomatrau
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest gomatrau

Etter å ha gomlet i meg to eventyr sjokolader (som var til barna) meldte jeg meg på kurs igjen. Gikk kurs i mai uten de store resultatene. Jeg prøvde å lure meg selv, det går jo ikke. Dette har vært den siste sommeren der jeg er stor og uformelig. Har tidligere greid å gått ned 23 kg. Delvis på kurs og delvis alene. Men med Roede metoden. Har gått opp ca 10 av disse igjen. Det blir ikke like "enkelt" denne gangen. Kroppen har blitt eldre og med to viltre gutter er det liten tid til meg. Men tiden skal jeg finne og ned i vekt skal jeg. For neste sommer skal jeg nyte å gå i sommer klær og være full av energi og livsglede. Dette skal jeg klare. Vil gjerne ha motivasjons venner i samme situasjon, kan være godt å få lufte fusterasjon og gleder. Håper det blir flest gleder. Jeg skal ned minst 23 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Frodig81

Hei,

Jeg skal ned 20 kg og trenger også en motivasjonspartner. Kanskje vi kan bruke hverandre? Jeg er 32 år, singel, vært jojo-slanger i mange år. Veier 90 kg på mine 170 cm, og er lei av at vekta hindrer meg i å gjøre det jeg har lyst til. Jeg vil ut på sjekkemarkedet igjen, men vanskelig når jeg ikke trives med eget speilbilde. Ønsker også å få et bedre forhold til egen kropp (bli kvitt deler av kosemagen, koteletter på ryggen og dobbelthaka) og generelt bli i bedre for .

 

Vet vi er i forskjellig livssituasjon, men høres ut som jojo-slankinga er noe vi har felles. Er gjerne en støtte, hvis du vil det? Jeg går kun på nettkrasj og godt ha noen å støtte seg til på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frodig81

Hei,

Jeg skal ned 20 kg og trenger også en motivasjonspartner. Kanskje vi kan bruke hverandre? Jeg er 32 år, singel, vært jojo-slanker i mange år. Veier 90 kg på mine 170 cm, og er lei av at vekta hindrer meg i å gjøre det jeg har lyst til. Jeg vil ut på sjekkemarkedet igjen, men vanskelig når jeg ikke trives med eget speilbilde. Ønsker også å få et bedre forhold til egen kropp (bli kvitt deler av kosemagen, koteletter på ryggen og dobbelthaka) og generelt bli i bedre form

 

Vet vi er i forskjellig livssituasjon, men høres ut som jojo-slankinga er noe vi har felles. Er gjerne en støtte, hvis du vil det? Jeg går kun på nettkurs og godt ha noen å støtte seg til på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...