Gå til innhold

Jeg er nykommer:)


Gjest Ceciliasaurus
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Ceciliasaurus

Hei! Jeg er ny her på Roedeklubben:) Jeg skal ned 40 kg, og liker Grete Roede-metoden godt, fordi man kan spise "vanlig mat", og så er det en måte å tenke på som funker også når man skal holde vekta. Har lite til overs for "kurer":)/> Jeg skal på sikt ned enda litt mer enn 40 kg, men har satt dette som mitt mål nå; noe mer ville føles for uoverkommelig. Dessuten vet jeg at om jeg går ned 40 kg vil jeg føle meg fin, selv om vekta ikke er helt ideell:) Jeg har bare holdt på etpar uker, men er fast bestemt på å klare dette nå. Har gått og ruget på å begynne i noen.... år...., og på den tiden har vekten bare gått oppover, sakte men sikkert. Så nå er det ingen vei tilbake! Skal bli spennende å følge andre i samme situasjon på veien her på Roedeklubben; vi skal klare dette!! :lol:/> :lol:/> Lykke til, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen- SJ

Velkommen!

 

Jeg er heller ikke veldig langt i prosessen, og har 40kg + å ta av.

Fint å få følge med flere som har like lang veg igjen som en selv.

Heier på deg, og ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ceciliasaurus

Velkommen!

 

Jeg er heller ikke veldig langt i prosessen, og har 40kg + å ta av.

Fint å få følge med flere som har like lang veg igjen som en selv.

Heier på deg, og ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ceciliasaurus

Hei! Da er vi i samme båt! Jeg har bestemt meg for at denne gangen skal gå inn i "vekthistorien" som den gangen jeg faktisk lyktes. IKKE en av de gangene jeg har begynt, men gitt opp! Jeg er villig til å ofre en del dette året, for å få et bedre neste år (og kommende år). Orker ikke mer av å se ut som jeg gjør og føle meg som jeg gjør, så har egentlig ikke noe valg:) Lykke til til deg, det skal bli spennende å følge deg!!

 

Ceciliasaurus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...