Gå til innhold

4 månder siden fødsel nå


Gjest Godlivgodforkroppen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Godlivgodforkroppen

Det er da 4 månder siden fødselen av en liten gull gull og jeg har slette veldig med motivasjon for å starte med et sunner liv. Sofaen er blitt en fast "rutine" om dagen og sjokolade min bestevenn! før graviditeten var jeg et par ganger i uken på treningrom å jogget, syklet osv. Formen ble kjempe bra og jeg var på god vei dit jeg ville! Så ble jeg gravid å 3 månder inn i graviditeten sluttet jeg å jogge og sykle å gikk heller lange turer.

Er ute hver dag med lille gutt å går men føler at dette er LANGT i fra nok. Er heldigvis nede ved starte vekten min på 53 kg å mitt ønske nå er å stramme inn litt her å der å få bedre kondinasjon/utholdenhet. Rett å slett en sunner livsstil.

Fordi det er blitt forbundt å ha med barn (uansett alder) på treningrom her jeg bor så har jeg ikke mulighet til å trene noen andre plasser enn hjemme.

Elsker å jogge men dette er å blitt vanskelig fordi jeg er alene med lille gutt stort sett i uken. Han er en rolig å snill unge og derfor kan jeg fint trene hjemme. Har bestilt zumba da dette er hva jeg brukte å danse før.

Men er det noen der ute som har "slette" men samme som meg og har tips å råd så er jeg åpen for det aller meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...