Gå til innhold

På`n igjen!;) 10 kg ned til sommern 2014!


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

Starter igjen.. Har gjort detta før... maaange ganger.

Har vært tyngst på 103 kg for 7 år siden.

Var lettest på 62 kg for 1 år siden.

Har nå stoppa opp på 68,3 kg.

 

Vil ned 10 kg rett og slett. Er 168 kg og drømmer fortsatt om en flott kropp i en alder av 29 år!

 

Har sykla 30 min idag. Og frokost bestod av blåbærmusli med yoghurt.

Lunsj ble 2 ryvita knekkebrød med røkt laks og kyllingskinke. Middag ble 2 pannekaker med blåbær og mellommåltid har vært 2 nektarin. blir knekkebrød til kvelds!

Satser på sunn kost, mer trening enn før og masse vann så får vi se!;)/>

 

:D/> :lol:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp tidlig idag. Skal på dagvakt!

Ny vekt 67,6 kg. :D/>

 

Frokost: blåbærmusli med yoghurt

lunsj: 3 ryvita sesam med skinke og ost

middag: kyllingfilet med spekeskinke og grønnsaker

kveldsmat: 2 knekkebrød med røkt laks

Mellommåltid: nektarin

 

Dagens trim blir nok ein liten tur på multeplukking. Ellers får jeg se om jeg orker trene mer ikveld.. Begynner selvfølgelig på en forkjølelse! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart over 4 km igår på multetur. Endte opp med 3 liter som nå har blitt syltetøy! Ny vekt idag 67 kg. :lol:/>/>

Vart ikke kveldsmat igår men hadde kost meg med 10 g fruktnøtt på turen og så det ble et lite vinglass på kvelden siden vi var så slitne i beina og sånn.

 

Frokost: 2 ryvita sesam knekkebrød med røkt laks, 30 g kyllingfilet med majones

Lunsj: 3 ryvita med makrell i tomat,kyllingskinke og ost.

Middag: vet ikke

Mellommåltid: nektarin og banan

kvelds: salat

 

Har sykla en halvtime idag også! B)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Herregud - 103 kg til 61 kg er jo fantastisk bra.

Jeg var selv 102 for 4 år siden, så jeg skal trene meg ned til 70 nå. Det er godt å se at noen har startet der jeg startet ;) Du veier definitivt 10 kg mindre sommer 2014 - det er jeg sikker på at du klarer.

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Herregud - 103 kg til 61 kg er jo fantastisk bra.

Jeg var selv 102 for 4 år siden, så jeg skal trene meg ned til 70 nå. Det er godt å se at noen har startet der jeg startet ;)/> Du veier definitivt 10 kg mindre sommer 2014 - det er jeg sikker på at du klarer.

Ha en god helg!

 

Tusen takk!;) Håper virkelig det!;) Lykke til videre og god helg du også!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny dag, nye muligheter! ;)

Oppe tidlig idag også og klar for jobb! Skal snart bli godt med fri etter 6 dagers arbeid!

Vekt idag 67,1 ;)

Opp 100 gram som er helt forståelig. spiste veldig lite igår. kom faktisk bare på 1000 kcal. Men jeg spiste en stor salat og koste med med en lite øl igårkveld og jeg tror det gjorde utslaget! Ble bare 1000 kcal allikavel men jeg tror den ølen er litt skyldig. Men jeg har som vane og kose meg med en fredagspils! B)

 

Frokost: 2 ryvita sesam med tomat og majones og leverpostei og agurk. Nektarin

Lunsj: Ryvita med ost og skinke

mellommåltid: frokost crackers med multesyltetøy

middag: Tacosalat

Kveld: Frukt med vaniljekesam

 

Det blir atter en multetur i aften så det blir dagens trim! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny vekt 66.3! :-D

Kommer til å stagnere nå ettersom vekten har rast nedover! 2 kg på 4 dager er bra det! Kommer kun til å veie meg fredager fra nå av! Fikk ikke reist på multetur igår. Formen er heller laber etter at jeg har blitt dugelig forkjølet!

 

Frokost: 3 ryvita med makrell i tomat, kalkunskinke og ost og agurk.

Lunsj: 2 ryvita sesam knekkebrød med makrell i tomat og røkt laks

Mellommåltid: banan og eple

Middag: svinefilet med ovnsbakt potet

Kvelds: vet ikke enda

 

Ingen trim idag.. svetter og fryser om hverandre så jeg får vente til imorgen!

 

 

Start; 68.3

Uke 1; 66.3 (-2.0)

23 aug:

30 aug:

6 sep:

13 sep:

20: sep:

27: sep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første skoledag og sønnen min er også blitt forkjøla så vi befinner oss på sofaen idag!:-(

Var på selskap igår og der var det både marengskake og ostekake! Jeg tok bare en bitteliten kakebit av hver kake! Stolt av det altså!! Sniktitting på vekta viste fortsatt nedgang så det var med det rette at jeg var sterk i vilja der! Ny uke håper jeg det blir mer trening så fort jeg blir frisk fra forkjølelsen!!

 

Frokost: havresuppe

Lunsj: havresuppe

middag: pølsegryte

kvelds: havresuppe

mellommåltid: eple og banan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går og jeg er fornøyd med kroppen. føler meg slankere og magen er ikke så blubben lenger. Det går igrunn fortsatt veldig bra! Gutten min som er syk fikk potetgull igår og litt sjokolade idag.. har jeg smakt på noe? NEI! :lol:

 

Frokost: 2 ryvita knekkebrød med kalkun krydderskinke

lunsj: 2 ryvita knekkebrød med makrell i tomat

Middag: fiskegrateng med potet og raspa gulrøtter

Kvelds: knekkebrød

mellommåltid: banan, nektarin og yoghurt med blåbærmusli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for seinvakt idag.. skulke egentlig sykle idag men var så slapp også hadde jeg andre ting å gjøre. Må skjerpe meg med trening altså!;-)

Frokost: 2 ryvita med leverpostei og sylteagurk

Lunsj: 2 ryvita med leverpistei og kalkunskinke med sylteagurk og majones

Middag: -

Kvelds: knekkebrød

Mellommåltid: banan, nektarin og fruktmusli med blåbæryoghurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag! 65,9 kg. Er veldig fornøyd med det. Har ikke trent så mye som jeg skulle denne uken grunnet sykdom men skal ta meg sammen der. Maten går veldig fint. Har ikke falt for noe fristelser enda. Har virkelig ikke lyst på no godt eller feit mat! Idag er jeg hjemme med sønn nr 2 som er syk men skal snike til meg en halvtime på sykkelen allikavel. Har nå gått ned 2,4 kg på 9 dager! :lol:

 

Start; 68.3

Uke 1; 66.3 (-2.0)

23 aug: 65.9 (-0.4)

30 aug:

6 sep:

13 sep:

20: sep:

27: sep:

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppgang etter helgen men er helt venta det. Kosa meg med en øl både fredag og lørdag og spiste litt sjokolade, men det skal jeg kose meg med hver helg så aktivitetsnivået må opp og deretter forbrenningen, for nå dags dato er forbrenningen min laaaav.!

Vært på butikken idag og handla inn all mat i denne uken. Deretter trena jeg 20 min aerobic, 20 min sykling og 25 min yoga. Nå skal lunsjen spises og deretter en dusj før det blir middag og så på seinvakt! B)

 

frokost: blåbærmusli med yoghurt

lunsj: 2 ryvita knekkebrød med ost og skine og philadelhpia light og hjemmelaget multesyltetøy

middag: 0.5 porsjon grete roede kyllinglasagne ( den er himmelsk god!) og salat.

mellommåltid: frukt

kvelds:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så flink du er:))) ned 10 kilo t 2014 blir ingen problem, du har jo snart komen halveis:)) Ser du er utrulig flink i matveien!!:))) Eg er utrulig flink å trena, men ikkje så flink med maten:( Eller problemet er at eg er flink med maten heilt til eg kjem om kvelden, då kjenner eg kor svulten eg er. Eg trenar nok for mykje til å ligga på meny 2. Eg skal prøve å ete litt meir som deg:) ser eg et ein del meir frukt enn deg, kanskje eg skal kutte ned på det då det er mykje fruktsukker i det:) PLanlegg du kva du skal ete dagen i forveien? Har du nokre gode tips for å takla søtsug som kjem om kvelden?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så flink du er:))) ned 10 kilo t 2014 blir ingen problem, du har jo snart komen halveis:)) Ser du er utrulig flink i matveien!!:)/>)) Eg er utrulig flink å trena, men ikkje så flink med maten:( Eller problemet er at eg er flink med maten heilt til eg kjem om kvelden, då kjenner eg kor svulten eg er. Eg trenar nok for mykje til å ligga på meny 2. Eg skal prøve å ete litt meir som deg:) ser eg et ein del meir frukt enn deg, kanskje eg skal kutte ned på det då det er mykje fruktsukker i det:) PLanlegg du kva du skal ete dagen i forveien? Har du nokre gode tips for å takla søtsug som kjem om kvelden?:)/>

Gulrot!! Knaske gulrot eller blåbær. Lag det et knekkebrød med magert pålegg. Alt er bedre enn å legge seg småsulten!;) Ellers jobber jeg ofte seint eller får ikke satt meg i sofaen før seint så da blir det ikke så lenge før jeg legger meg, så jeg slipper å pines så lenge!;) Takk for motiverende innlegg! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å legge meg på litt mer kalorier denne uken men da ble det oppgang på o.6 kg. Det er helt i orden! Går an å prøve seg ut litt!;) Merker suget mer etter noe godt da! Da er det godt å ha gulrøtter tilgjengelig!

Trent 40 min aerobic med styrke idag og 20 min rask sykling.

 

Frokost: 2 grete roedes knekkebrød med philadelphia light med kalkunskinke og norvegia

lunsj: 1 hjemmelaget knekkebrød, 1 ryvita og 1 husman knekkebrød med norvegia, makrell i tomat og philadelphia med kalkunskinke.

mellommåltid: banan

middag: fullkorn tortillalefse med salat og laks

kvelds: hjemmelaget knekkebrød

 

Start; 68.3

Uke 1; 66.3 (-2.0)

23 aug: 65.9 (-0.4)

30 aug: 66,5 (+0,6)

6 sep:

13 sep:

20: sep:

27: sep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulrot!! Knaske gulrot eller blåbær. Lag det et knekkebrød med magert pålegg. Alt er bedre enn å legge seg småsulten!;)/> Ellers jobber jeg ofte seint eller får ikke satt meg i sofaen før seint så da blir det ikke så lenge før jeg legger meg, så jeg slipper å pines så lenge!;)/> Takk for motiverende innlegg! B)/>

 

 

LURT!!! Når du seie da knaska eg mykje gulrot sist gong eg gjekk ned i vekt:) takk for tips:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, mye muligheter!;)/>

 

Frokost: brødskive med leverpostei, sylteagurk og majones

mellommåltid: banan og blåbær

lunsj: brødskive med makrell i tomat, agurk og majones

middag: grete roedes pølsegryte

kvelds: brødskive med egg og kaviar

 

 

Trent: gått tur i 50 min, sykla raskt i 30 min. :lol:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sendt hjematt fra jobb igårkveld pga vondt i nakken og ettersom jeg må ta harde smertestillende blir jeg så rar. Ikke sovet inatt og "dagen derpå" form idag! Sooo... ingen trening idag altså... hadde tenkt å gå en tur men måtte virkelig prøve å sove litt for jeg skal på jobb ikveld igjen!

 

Frokost: brødskive med leverpostei, sylteagurk og majones. 1 dl ekstra lettmelk

mellommåltid: banan og nektarin

lunsj: brødskive med makrell i tomat

Middag: -

Kvelds: brødskive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært dårlig denne uka og spist litt dårlig kan du si men allikavel har jeg klart å komme meg ned til 66 igjen! Håper jeg kan starte på trening igjen neste uke!;)

 

frokost: halv brødskive med leverpostei,sylteagurk og majones, 1 ryvita med philadelphia light og kalkunskinke, 1/2 hjemmelaget knekkebrød med 2 eggskiver og en dært med kaviar!

mellommåltid: frukt

lunsj:

Middag: pizza

 

Start; 68.3

Uke 1; 66.3 (-2.0)

23 aug: 65.9 (-0.4)

30 aug: 66,5 (+0,6)

6 sep: 66 ( -0,5)

13 sep:

20: sep:

27: sep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...