Gjest punisher Skrevet August 20, 2013 Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Hei Jeg har bikket 100KG, og har vært ganske så "fat&happy", men nå er det på tide å gjøre noe. Midje 103 Mage 109 Bryst 113 Drømmen er å komme tilbake til en mer atletisk kropp jeg en gang hadde. Målet er 89Kg, kan virke mye, men da vil jeg faktisk se tynn ut! Jeg liker å lage mat og er ikke spesielt kresen, men sliter med sug etter øl, pizza og burger. Planen er å erstatte dette med noe sunnere og samtidig trene en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest punisher Skrevet August 20, 2013 Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Dag 1 4 måltider hovedsaklig Tunfisk, kylling, avokado, tomat, agurk, laks, litt majones og oliven. Ingfær og chili gjør underverk på en kjedelig tunfisk! 1,5t med rolig sykkling Dag 2 Omtrent samme som dag 1 med kosthold, kvelds ble egg med chili, kaviar og noe grønt, naam faktisk! 1t moderat/rask gange Jeg har vært mett begge dagene, men kun spist ca 1600Kcal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest punisher Skrevet August 30, 2013 Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 Første uka sprakk litt 2500Kcal i snitt, men 22 trimpoeng opp 0,4Kg, heldigvis -1cm rundt magen Klamret meg til det positive, kutter ut alkohol i helgene, kuttet ut 80% majones, olje og veldig begrenset smørbruk til steking, ikke verdt å få i seg så mange calorier for litt saftigere måltid. Fortsetter med trim og "sundt" kosthold, ser frem til veiedag mandag :D/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linn77 Skrevet September 4, 2013 Rapporter Share Skrevet September 4, 2013 Hei du! Hvordan går det nå? Bli med i 3kg innen 1.oktober da vel Her treffer du mange fine folk!! Kom igjen da hilsen Linn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå