Gå til innhold

Endelig min tur etter 12 år med venting <3


Gjest Fjelljenta
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelljenta

JIPPI!!!!!!!!!!!!! OG HAPPY ME!!!!!!!!

 

Har ei måned på meg i morgen før den store dagen. Dette skal eg klare. Telling av kcal og trening, då veit eg at eg går ned ca 1kg i veka.

 

No blir det sykkel og løping i fokus, og prøve å komme meg mykje i fjellet, men den blir verre no pga hjortejakta startar 1 sept. Styrketrening 2-3 gonger i veka i tillegg til kondisjonen. Må vel gå!!!???

 

GLEDER MEG!!!

 

***Trilleren i lykkerus***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Tja, kan kanskje sei meir om meg. Har vore lenge på forumet for dei som skal ned 10-20kg. Eg har gått ned 23kg, men gjekk oppatt ca 10kg når eg skulle stablisere vekta. Har gått ned 7 av dei att no. Håpar eg klarar 4 kg til fram til bryllupsdagen i september. Då kjem kjolen til å sitte som støpt på. :D

 

I går vart det ein flott 2.5 timartur på fjellet, bratt opp og bratt nedatt. Ikkje minst, mørkt nedatt.

 

I dag ha eg vore på bryllupsshopping i x-antall timar, skulle ha hatt stegtellar på meg. Må eg ha på neste runde. ;) I kveld var eg på vasstrening i bassenget. Deilig! I morgen skal eg ha minstemann heime pga fri i bhg, og då blir det nok ein lang trilletur på oss i flotte haustvèret. B-)

 

Er deke fleire som er aktive her inne på forumet her forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...