Gå til innhold

Ned i vekt til vinteren


i_k
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ei 23 år gammel jente som trenger flere å gå ned i vekt sammen med. Alt er enklere da man er flere. Jeg har gått på utallige Grete Roede kurs tidligere, men har etter hvert mistet fokuset noe som har resultert i at vekten har kommet krypende tilbake. Men, denne gangen er det nok og jeg har nok en gang meldt meg på kurs med tanke på at dette skal være et av de siste.

 

Kjenner du deg igjen? Kanskje vi kan klare dette sammen? :) På tråden kan vi dele både tips og fremgang med hverandre, og sørge for en varig vektnedgang :D

 

Jeg skal ned ca 15 - 20 kg.

 

Det var litt om meg, så hadde det vært koselig om flere hang seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

jeg er straks 20 år og har meldt meg på mitt første kurs, og skal ned 20 kg...

 

jeg blir gjerne med trenger også noen som kan pushe meg litt og komme med tips og motivasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

jeg er straks 20 år og har meldt meg på mitt første kurs, og skal ned 20 kg...

 

jeg blir gjerne med trenger også noen som kan pushe meg litt og komme med tips og motivasjon :)/>

 

Så fint : )

 

Så får vi se om det blir enda fler etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest hyperbola

Hei!

 

Jeg er ei 23 år gammel jente som trenger flere å gå ned i vekt sammen med. Alt er enklere da man er flere. Jeg har gått på utallige Grete Roede kurs tidligere, men har etter hvert mistet fokuset noe som har resultert i at vekten har kommet krypende tilbake. Men, denne gangen er det nok og jeg har nok en gang meldt meg på kurs med tanke på at dette skal være et av de siste.

 

Kjenner du deg igjen? Kanskje vi kan klare dette sammen? :)/> På tråden kan vi dele både tips og fremgang med hverandre, og sørge for en varig vektnedgang :D/>

 

Jeg skal ned ca 15 - 20 kg.

 

Det var litt om meg, så hadde det vært koselig om flere hang seg på :)/>

 

Heihei!

Hvordan går det? Er du her fortsatt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Jeg også! Jeg skal ned mellom 15 og 20 kg, og helst innen i går :) Jeg er en jente på 21 år og studerer i Oslo. Har det veldig bra i livet mitt, utenom de (mange) kiloene ekstra. Gleder meg til å ta tak! Allerede gått ned i underkant av 3kg, og ligger nå på ca. 80kg.

 

Hvordan går det med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...