Gå til innhold

NED 20-30kg onsdag 1.mars


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Mårn alle sammen!

 

Helt enig med deg! Nå må det vel være nok snø, selv for en ihuga norsk skifanatiker?? (ikke meg, selv om jeg liker å gå på ski, og selv om jeg ikke har gått på ski på 11 år... Akkurat det er jo trist, men har sine årsaker.)

 

I dag blir det trimpoeng på oss, Trinny og dere andre som tar skuffa fatt! Hvis jeg får opp ytterdøra da! Kikket ut av mitt soveromsvindu, og trappa ser dobbelt så ille ut som i går, skal fotograferes i dag også, dette skal bevitnes!

 

Huff, jeg tok noen kjeks i går, så må skuffe hardt på i dag! Har ikke spist kjeks på KJEMPELENGE, fordi jeg har skjønt at jeg er "allergisk" mot det (fullstendig unyttig sak å putte i munnen!) Men siden det ble så mye jobbing på meg i går - 0730 - 2230 - ble fristelsen helt umulig å takle. Men OK, det var ikke SÅ mange kjeks, og selv om det var av værste sort, med fyll, så har deler av allergien (dårlig samvittighet) satt seg så godt, at jeg tror det vil gå bra, etter snømåking i dag. Håper bare allergien ikke sprer seg (gir utslag på vekta....)

 

HAr fått "tips" om fisk og biff kjøtt når jeg skal ut å spise av min kursleder. Merkelig hvordan den hjernen jobber, eller helst ikke jobber.... Vet det jo godt, men tenker bare ikke på det. Men fra henne fikk jeg en visjon om et deilig stykke grillet fisk eller kjøtt, med dampede grønnsaker og kanskje en minimal dæsj med saus. nedskylt med en halv liter farris, minst! Ser dere det foran dere? Syns det høres kjempegodt ut, det er jo sånn jeg må forberede meg når jeg skal ut å spise, selvsagt ikke ha bilder i hodet av et jeg ikke skal ha.

 

Ha en fin vinterdag alle sammen, og lykke til med skuffing for dere som driver den sporten sammen med Trinny og meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

I dag har jeg startet dagen med en sunn frokost etterfulgt av 30 min på ergometersyklen. Ble ikke noe sykling på meg i går kveld gitt.

 

Dessuten skeiet jeg ut litt i går - spiste 8 små biter stratos. Trøster meg med at jeg ikke brukte noen av kosemerkene mine i helgen. Gjort er gjort, og spist er spist (bokstavlig alt), får bare fortsette videre.

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

Tusen takk for alle oppmuntrende ord fra dere - især Trinny og CamCam.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

Var på Dinner i går og spiste nydelig Sechuan (det ble vel ikke stavet riktig..) middag! -Det ble scampi, biff kjøtt, ris og grønnsaker! Mye mat, men ikke spesielt mye kalorier! -Hadde jeg bare klart å la desserten være, så hadde egentlig ikke dette vært værre enn en litt stor vanlig middag!

 

Er heldigvis veldig glad i rent kjøtt, fisk og kylling (og reker og krabber), og da er det ingen problemer med å lage gode måltider! -Mannen min er veldig glad i pølser og farsemat, så hver gang jeg er ute, så blir det den typen mat for guttene mine! (Det værste er at sønnen vår synes å like den typen mat bedre enn den "sunne" jeg lager også!) Nåja, litt variasjon skader vel ikke, men i mitt hjem blir det nok hovedsakelig magre middager så lenge jeg skal spise og lage maten!

 

Gruer meg litt til veiing i kveld, ettersom jeg frykter at middagen fra i går (med ett glass vin! Jeg drakk pepsi max på puben, og minst 1 liter vann ved siden av vinen til middagen!) kommer ti å synes på vekta! -Jeg har bare innfunnet meg med at dette ble ett "slapt" kurs med lite nedgang.

 

IKT; Synes ikke du er feig fordi du ikke melder deg av! -Faktisk heller tvert i mot! -Håper bare at du tar ett oppgjør med deg selv om å bruke det neste kurset på en positiv måte, og at du klarer å motivere deg selv til å gjennomføre det med stil! -Hvis du allerede føler deg lei og faller av midt i kurset, da blir det lett veldig vanskelig å komme helt i mål på vekta, så hvis du klarer å få lyst til å gjennomføre, så kommer du lengst! Jeg er klar for nytt kurs med en gang, så da kan vi samarbeide!

 

Synes dere er flinke å trene alle sammen! Både snø og ergometersykkel, DVD'er og alt mulig annet! -Lurer på om jeg må sykle litt mer hjemme i dag før veiing.. :(

 

Legger inn rapport om veiingen i dag enten i kveld eller i morgen!

 

Ha en fin dag!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smukkeline; Det er jo bra at du vet hvor mye sjokolade du spiste! og 8 små, er vel ikke værre enn mine 5 kjeks.... Før var det jo sånn for meg i allefall at jeg bare stappa inn, uten over hodet å ane hvor mye av det ene eller det andre. Nå er jeg bevisst mine "ugjerninger", og det virker som du er det også. Da er vi et steg nærmere å finne løsningen på dette mysteriet: Sunt kosthold - og holde seg der! Syns du var flink som fikk hoppa på den ergometersykkelen. Man kan ikke gjøre bra ting hver dag, men glede seg over NÅR man gjør det. Så skal jeg prøve å holde unna tankene om mine fem (5) kjeks med fyll i går, og heller glede meg over at jeg er på tur ut i snøen for å kvitte meg med noen kalorier.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest colamay

Jeg har ikke visst om jeg kunne si det til dere. Men var bare til og si det fikk jeg beskjed om av GR i går. Jeg var så heldig og vant slanke historien. Reiser på fjelle siste helga i mars sammen med ei venninne. Min historie kommer vel på trykk løpet av en uke eller noe tror jeg.

Skal hente langrennski i morgen og prøve og få gått litt på dem før jeg reiser, ca 10-12 år siden sist, kanskje lenger også. Slalom ski skal jeg leie der. Så den helga jeg er der får jeg en del trimpoeng. Gleder meg sånn.

Ellers er det siste kurskveld for meg i dag også. Håper det er litt flere som møter opp i kveld. Sist onsdag var vi kun 3 stk der. Vi bare veiide oss så gikk vi igjen men det var vel pga vinterferien. Totalen på dette kurset til nå er 2,2 kg. De siste 3 kursene har jeg tatt av meg ca 5 kg pr kurs. Ligger litt etter mål. Men får vel være fornøyd med det man har tatt av til nå:-)

 

Mona;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Jeg har ikke visst om jeg kunne si det til dere. Men var bare til og si det fikk jeg beskjed om av GR i går. Jeg var så heldig og vant slanke historien. Reiser på fjelle siste helga i mars sammen med ei venninne. Min historie kommer vel på trykk løpet av en uke eller noe tror jeg.

Skal hente langrennski i morgen og prøve og få gått litt på dem før jeg reiser' date=' ca 10-12 år siden sist, kanskje lenger også. Slalom ski skal jeg leie der. Så den helga jeg er der får jeg en del trimpoeng. Gleder meg sånn.

Ellers er det siste kurskveld for meg i dag også. Håper det er litt flere som møter opp i kveld. Sist onsdag var vi kun 3 stk der. Vi bare veiide oss så gikk vi igjen men det var vel pga vinterferien. Totalen på dette kurset til nå er 2,2 kg. De siste 3 kursene har jeg tatt av meg ca 5 kg pr kurs. Ligger litt etter mål. Men får vel være fornøyd med det man har tatt av til nå:-)

 

Mona;-)[/quote']

 

Gratulerer! Så moro da! Nyt helgen i lange drag :)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg har ikke fortalt til noen at jeg holder på å slanke meg, bortsett fra mannen i huset da. Hadde besøk av ei venninne nå som kommenterte at hun syntes jeg hadde gått ned i vekt. Yes, da begynner omverdnen å se deg også. Gleder meg til flere kommentarer fremover - etterhvert som kiloene forsvinner ut i intet.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam
Jeg har ikke visst om jeg kunne si det til dere. Men var bare til og si det fikk jeg beskjed om av GR i går. Jeg var så heldig og vant slanke historien. Reiser på fjelle siste helga i mars sammen med ei venninne. Min historie kommer vel på trykk løpet av en uke eller noe tror jeg.

Skal hente langrennski i morgen og prøve og få gått litt på dem før jeg reiser' date=' ca 10-12 år siden sist, kanskje lenger også. Slalom ski skal jeg leie der. Så den helga jeg er der får jeg en del trimpoeng. Gleder meg sånn.

Ellers er det siste kurskveld for meg i dag også. Håper det er litt flere som møter opp i kveld. Sist onsdag var vi kun 3 stk der. Vi bare veiide oss så gikk vi igjen men det var vel pga vinterferien. Totalen på dette kurset til nå er 2,2 kg. De siste 3 kursene har jeg tatt av meg ca 5 kg pr kurs. Ligger litt etter mål. Men får vel være fornøyd med det man har tatt av til nå:-)

 

Mona;-)[/quote']

 

Gratulerer med slanke-historien!! Gleder meg til å lese deg på trykk! -Sånn offisielt, altså :) Høres herlig ut med ski-ferie også! Vi har bestilt tur i påsken med svigers, så da får vi antakeligvis barnevakt noen av dagene også så vi kan gå en ordentlig skitur! Er usikker på om det er slalomløyper i nærheten, men hvis det er, så blir det forhåpentligvis en tur der også!

 

Det er ikke alltid så viktig at det går fort, og du har tatt av ganske mye til nå! Vi får bare fortsette til vi er ferdige og støtte hverandre!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinny
Jeg har ikke visst om jeg kunne si det til dere. Men var bare til og si det fikk jeg beskjed om av GR i går. Jeg var så heldig og vant slanke historien. Reiser på fjelle siste helga i mars sammen med ei venninne. Min historie kommer vel på trykk løpet av en uke eller noe tror jeg.

Skal hente langrennski i morgen og prøve og få gått litt på dem før jeg reiser' date=' ca 10-12 år siden sist, kanskje lenger også. Slalom ski skal jeg leie der. Så den helga jeg er der får jeg en del trimpoeng. Gleder meg sånn.

Ellers er det siste kurskveld for meg i dag også. Håper det er litt flere som møter opp i kveld. Sist onsdag var vi kun 3 stk der. Vi bare veiide oss så gikk vi igjen men det var vel pga vinterferien. Totalen på dette kurset til nå er 2,2 kg. De siste 3 kursene har jeg tatt av meg ca 5 kg pr kurs. Ligger litt etter mål. Men får vel være fornøyd med det man har tatt av til nå:-)

 

Mona;-)[/quote']

 

 

Puuhh, endelig er det ute!!:) Jeg gleder meg til å lese historien; selv om jeg kjenner den nå:) Har sagt det helt siden vi ble kjent at du har en så fin "solskinnshistorie" og jeg kan ikke tenke noen som fortjener dette slik som deg! Stå på videre!

Klem Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xray skriver: Huff, jeg tok noen kjeks i går, så må skuffe hardt på i dag! Har ikke spist kjeks på KJEMPELENGE, fordi jeg har skjønt at jeg er "allergisk" mot det (fullstendig unyttig sak å putte i munnen!) Men siden det ble så mye jobbing på meg i går - 0730 - 2230 - ble fristelsen helt umulig å takle. Men OK, det var ikke SÅ mange kjeks, og selv om det var av værste sort, med fyll, så har deler av allergien (dårlig samvittighet) satt seg så godt, at jeg tror det vil gå bra, etter snømåking i dag. Håper bare allergien ikke sprer seg (gir utslag på vekta....)

 

 

Tror kanskje at samvittigheten din er det værste. Om du ikke spiser kjeks hver dag og mister kontrollen, så er det ikke de fem kjeksene som vil avgjøre om du går ned i vekt eller ikke. Faktisk er dette kanskje den beste "treningen" du kan gjøre når det gjelder mat, spise litt av det du liker best. Det å klare å stoppe før kjekspakka er tom, det krever selvkontorolle det!

Forresten, fortsetter det å snø like mye som nå får du nok av trim etter hvert!

 

Sjøl har jeg hatt en deppedag i dag. SÅÅ sur. Alt er bare dumt og teit. Helt fra morgenen av. Rekesalaten står i kjøleskapet og breier seg og jeg spiser magerost. Håper det blir nedgang denne uka, ellers blir det en stor skuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...