Gå til innhold

Veien er målet ;-)


Gjest Muskelberg
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Muskelberg

Hei. :rolleyes: Jeg er "gammel" i gamet her, men likevel ny. Har prøvd og gjort mange rare og gale ting for å komme meg ned i vekt, men jeg innser at Det er Roede metoden som er den beste metoden for meg. Jeg har vært nedfor, desperat, og stresset i hele prosessen, men nå har jeg landet, og er på vei opp i humør og motivasjon for å nå mitt vektmål, og lære meg en ny og varig livsstil som er forenelig med den jeg er som person. Det er påtide å fullføre det jeg har startet på, og gi det den tiden det tar. Dere hører nok fra meg videre, jeg trenger en solid heiagjeng for å få dette til. Nå er jeg motivert og inspirert, men det vil nok komme dager der jeg vil gi opp og gå tilbake til gamle synder. Hva gjør dere på slike dager? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest letteremeg

Vi er nok flere som har prøvd mye og fremdeles sliter med vekten.

Har vel også kommet til at vanlig mat og kaloritelling er metoden som fungere for meg - å gå tilbake til Grete Roede-opplegget jeg har prøvd før.

Akkurat nå går alt på skinner og jeg går ned - bare glede. Men - det kommer tunge dager som du sier og de er vanskelge å takle. Denne gangen skriver jeg her og tenker at det kan være nyttig og gå tilbake og lese. jeg prøver å være veldig bevisst på hvordan det føles nå. I bedre form og orker mer. Jeg har det bedre mens jeg trener og spiser sunt. Det må jeg ta frem på tunge dager. Og så kan vi vel hjelpe hverandre her.

Jeg heier på deg - lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :rolleyes:/> Jeg er "gammel" i gamet her, men likevel ny. Har prøvd og gjort mange rare og gale ting for å komme meg ned i vekt, men jeg innser at Det er Roede metoden som er den beste metoden for meg. Jeg har vært nedfor, desperat, og stresset i hele prosessen, men nå har jeg landet, og er på vei opp i humør og motivasjon for å nå mitt vektmål, og lære meg en ny og varig livsstil som er forenelig med den jeg er som person. Det er påtide å fullføre det jeg har startet på, og gi det den tiden det tar. Dere hører nok fra meg videre, jeg trenger en solid heiagjeng for å få dette til. Nå er jeg motivert og inspirert, men det vil nok komme dager der jeg vil gi opp og gå tilbake til gamle synder. Hva gjør dere på slike dager? :huh:/>

 

Hei!:)

 

jeg er også ``gammel`` i gamet her på greterode!:) kommer alltid tilbake!:) hehe..

 

På slike dager,når man helst bare har lyst til å trøkke i seg møkkmat og droppe trening,pleier jeg å bare gjøre det jeg skal!:) Trene,fortsette å spise sunt,men jeg gir meg selv litt puste rom:) Er ikke alle dager som er gode dager,noen ganger må man bare ta en slappe av dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...