Gå til innhold

Påskemål onsdag 1. mars


Gjest nuss

Anbefalte innlegg

Yes halveis til målet!

Hadde veiedag i dag og det gikk over all forventning

 

Startvekt 68

Vekt i dag: 65,5 (= minus 0,7 kilo fra forrige uke)

Mål: 63

Trimpoeng 17,4

 

Målte midjen og hoftene også, så ut som om jeg har gått inn enn cm rundt hoftene, men ikke noe særlig rundt midjen. Synes det er veldig vanskelig å måle riktig.

 

Hvordan har det gått med dere andre som skal veie dere i dag?

 

Ønsker alle en flott onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

..men ikke før i kveld! Gratulerer med flott uke nuss! Jeg er enig i at det ofte er vanskelig å få målene riktig, men jeg har noen målinger jeg stoler mer på enn andre! -For eksempel lår og over rumpe, der pleier jeg å få veldig riktige mål i forhold til bryst og midje som jeg sliter med å få jevne målinger på. Har også lagt inn ett ekstra målepunkt; over "kvinne-magen" min. Det er den nederste "valken" (Det er ikke noen ordentlig henge-valk, bare en liten pølse) nederst på magen. Der tar jeg målet midt på det tykkeste, og målene her blir også veldig riktige!

 

Jeg er ikke akkurat i en racer-periode for tiden, og i går kveld ble det middag ute med kollegaer, men jeg klarte å holde alkoholinntaket til 1 glass vin! -Vi var selvfølgelig på pub førs, men der gikk det i Pepsi Max (helt fantastisk som erstatning for alt mulig annet, men prøver å ikke overdrive det, for jeg blir avhengig av dette også!) Er egentlig ganske fornøyd med kvelden, men vet at det kommer til å synes på vekta i dag! Skal prøve å legge inn rapport i kveld, eller så blir det i morgen tidlig!

 

Ha en fin dag!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Gratulerer med en fin uke nuss. Jeg har også vært på vekta idag,og ble veldig overasket og kjempeglad. Gått ned 1,4 kilo på to uker(veide meg ikke forrige uke) og 4 cm.

 

Vekt høsten 04: 97

vekt januar 06: 74,8

Siste vekt: 71,4

Vekt idag: 70 (-1,4)

mål:-4 cm.

Trimpoeng:24,8

 

Er kjempefornøyd med resultate hittil. har brukt lang tid på dette,men håper da at det er lettere og bli her..Setter som mål og ta av to kilo til påske.

Så jeg blir fortsatt med dere,vi kan jo starte stabliseringstråd etter hvert,for jeg vil ikke opp igjen.. er så fornøyd nå.

 

Lykke til dere andre som har veiing idag.

 

Klem synøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

Jeg er imponert over hvordan du klarer å holde motivasjonen oppe nå som du nærmer deg målet! -Eller kanskje det er letter når man er så nære målet? Ikke vet jeg, men her går det som sagt smått, men i riktig retning! Har ingen planer om å gi meg, og har ikke tenkt å la meg knekke av noen uker (nesten ett helt kurs) med lite nedgang. Jeg vet jo hvorfor, og dermed er det mine egne valg som har bremset nedgangen. I det neste kurset mitt skal jeg sørge for å ta endel bedre valg, og dermed få ett bedre kurs-resultat!

 

Nok en gang; Du er kjempe flink!!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Veiedagen levde virkelig ikke opp til forventningene,,, uff uff, står fremdeles på 63,5 (0 reduksjon), men jeg er så sikker på at jeg har blitt mindre så jeg MÅ skaffe meg et målebånd!

 

Det er kjempemotiverende å lese innleggene deres, Gratulerer til nuss og synøve med fantastisk vektnedgang (forhåpentligvis er det slik for meg neste uke) Og du CamCam var kjempeflink når du var ute med kollegaer i går!! Er det ikke deilig å kjenne kontrollen overstyre lyster? :)

 

Ha en koselig kveld alle sammen :)

 

Klem Jannicke

 

--- Av alle latterlige ting er ingen så latterlig som å ha det travelt ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var siste dagen over på gr kurset. Hadde gått ned 1kg, og er kjempefornøyd. Totalt 6.6 kg. Målet er 10 kg til påske, dvs. 3.5 kg til. Har hatt veiedag på kvelden til nå. men nå går jeg ut i fra egen vekt om morningen. Vekten idag morges var 66.9kg. Så er det bare til å stå på, det er mange flotte resultater her inne. Håper på god hjelp fra dere på fortsettelsen, når jeg ikke har gr. kurset i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...