Gå til innhold

det her skal gå


Gjest mrstoby
 Share

Anbefalte innlegg

starta veginga på mandagen men den viste 71,3

åjeg e jo bare 157 cm så har en del å ta av, men målet e jo 60 som trivselsvekt å hvis jeg når delmålet på 65 innen oktober e jeg sjeleglad :) det ekke lett ass men så lenge man har stå på vilje og motivasjon trur eg alt gjeng ann. man e som man vil ha det :) man må jobbe for å få det slik man vil ha det, det lærte jeg a min pappa i nordsom støtter meg fullt i det her jeg veit ikje håtte eg sku gjor tuten han de siste åra han e serr den største motivasjon min å je elsker han over alt på jord så jeg gjør det for oss beggemen mest for min

jeg har aldri trivdes i min kropp så det e på tide å gjøre noe med det man må jo ha det bra mens man lever å gjøre det beste ut av ting derfor bestemte jeg meg for å hoppe i strikk i sommer å legge fortida bak meg å gå videre med framtida å det trur jeg seriøst funka for når man står uppå rampa å ser ned det e no a det køddiste man gjør å den følelsen man får når man har hoppa e hvis jeg overlever det her kan jeg klare hva som helst å den tanken har hjelpa meg gjennom skolegang igjen å ny jobb :) eneste som mangler nå e min drømmekropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...