Gå til innhold

Gikk opp i vekt etter første uke på kurs....


Gjest Lena28165
 Share

Anbefalte innlegg

Er litt frustrert kjenner jeg... Har trenet å spist som en helt! Er 165 veide 91,2 på første veiing, etter første uke skulle vi veies igjen og då viste vekta 91,3 ????

Jesus Kristus ... Har vært på fjelltur x2, spinning, styrketrening + tredemølle x2, spist mellom 1500-1600 kcal for dag ! Jeg ser at magen og brystene er mindre så jeg var sååå sikker på at vekta var flyttet på seg:/ ikke mye vektoppgang, men dog !

Kanskje kroppen er i sjokk:)

Noen som har ooplevd lignende??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja, har opplevd dette selv, nøyaktig det du skriver, beste forklaring til nå er at musklene tar til seg mye veske når du begynner å trene.

Har og lest om flere som opplever dette, men prøv målebånd som motivasjon istedet for vekta, bare fortsett og du vil nok merke resultater fremover :)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja, har opplevd dette selv, nøyaktig det du skriver, beste forklaring til nå er at musklene tar til seg mye veske når du begynner å trene.

Har og lest om flere som opplever dette, men prøv målebånd som motivasjon istedet for vekta, bare fortsett og du vil nok merke resultater fremover :)/>

 

Lykke til

 

 

Det var det kursleder også sa, får håpe på det :)) kjører samme løp 1 uke til så får man se☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja da har jeg veid med for 5 gang.. Dette går ikke bra, går IKKE ned i vekt :(( jeg veide NØYAKTIG det samme som da jeg hadde min første veiing! Jeg kan psykisk å fysisk ikke fatte hva jeg gjør galt?! Kontrastene fra livet mitt før jeg begynte på Grete roede er enorme! Jeg gikk fra null trening og MYE usunn mat og uregelmessig spising til 1500-1600 kal. For dag , regelmessige måltider og mye trening ( spinningtimer, bodivive , elipsemaskin, styrke, fjellturer osv...)

 

Har vert hos legen og fjernet p-stav for 1 uke siden, tatt blodprøver og alt er i skjønneste orden ( litt lavt stoffskifte)

 

Har noen opplevd noe lignende ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...