Gå til innhold

Fra120 til 90...:-)


Gjest Sommerfugl72
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerfugl72

Hei hei!

 

Jeg er ei jente(?), dame, på 41år. Endelig er jeg godt i gang med noe som skal bli en varig lisstilsendring. Det siste året har jeg gått ned nesten 20 kg, men etter en liten vektoppgang i sommer og litt mangel på motivasjon, valgte jeg å melde meg på Maxikurs i regi av Grete Roede. Det gjorde jeg helt rett i for motivasjonen strømmer på og kiloene "renner" av;-) Iallefall de første! Håper på å få noen som er i samme situasjon, dvs. som skal ned en god del kilo, med på laget som gjensidig støtte og heiagjeng. Ellers er jeg gift og mamma til to. Jobber som lærer i barneskolen. Elsker å lese, se god film og være sammen med venner og familie. Dagene er til tider hektiske med familie, hus, jobb, fritidsaktiviteter og trening (prøver iallefall;). Håper på å høre fra akkurat DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfugl72

Ny dag. Jeg har nå fulgt opplegget i 10 dager. Vekta viser ca 3.5 kg ned og jeg kjenner allerede at olabuksa, som strammet godt i livet etter sommerens utskeielser, føles litt mer behagelig;-) Lørdag og helg er alltid større utfordring enn uka forøvrig. Jeg tror det er viktig å unne seg litt kos også underveis, så i kveld blir det Grete Roede hot pizza, litt mozell light og litt superchips... Jeg gjorde det samme sist helg og det funka. Ligger på rundt 1800-1900 kalorier og føler meg god og mett samt jeg merker at det er godt med stabilt blodsukker. Håper å få til en treningsøkt i løpet av helga. Ha en fin dag. Håper noen slår følge etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider