Gå til innhold

Trenger litt hjelp.


Gjest linnb
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ny her.

Jeg har gått på grete roede i en uke og en dag. Jeg skal bare ned 5 kg i alt. Vekta har allerede gått ned ca 800 g.

Men jeg går ikke noe inn på cm på kroppen. Å spesiellt magen min,er blitt kjempe stor.

Blir veldig frustrert over det med magen,skjønner ikke hvorfor.

Tidligere har jeg ikke spist poteter,pasta og ris,så for meg er dette litt av en prøvelse,og syns ikke jeg gjør annet enn å spise. Jeg føler meg så usikker på om jeg skal fortsette,for jeg er så redd for å heller gå opp i vekt...

Err det normalt at en ikke skal minke i cm? Trodde det egentig gikk før kiloene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er ny her.

Jeg har gått på grete roede i en uke og en dag. Jeg skal bare ned 5 kg i alt. Vekta har allerede gått ned ca 800 g.

Men jeg går ikke noe inn på cm på kroppen. Å spesiellt magen min,er blitt kjempe stor.

Blir veldig frustrert over det med magen,skjønner ikke hvorfor.

Tidligere har jeg ikke spist poteter,pasta og ris,så for meg er dette litt av en prøvelse,og syns ikke jeg gjør annet enn å spise. Jeg føler meg så usikker på om jeg skal fortsette,for jeg er så redd for å heller gå opp i vekt...

Err det normalt at en ikke skal minke i cm? Trodde det egentig gikk før kiloene..

 

 

Hei,

Siden du bare har gått på kurs i en uke, så er nok de 800 gr bare vannkilo..

At du har blitt oppblåst er sikkert pga mer fiber enn normalt og mer stivelse (fra poteter o.l.)

Det går seg helt sikkert til :)/> Hadde i hvert fall ikke gitt opp etter bare en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...