Gå til innhold

Nedgangstider


Loke
 Share

Anbefalte innlegg

Så var vi her igjen. Gubben skal på elgjakt, og jeg planlegger tiden alene med slankekur. Her har jeg vært maaaange ganger, like optimistisk hver gang, så også denne gang, som også blir den siste! Har lovet meg selv at dette er siste gang jeg går på slankekur, og dersom jeg ikke lykkes nå,........ For noe tullprat, dette er gangen jeg lykkes! Har alt på min side og er veldig motivert. I hvert fall har jeg en struttende hengemage, og flere klær som ikke passer i skapet, og det må jo telle for noe. I morgen er det litt over ei uke til jakta starter, og jeg begynner på Meny 2. I tillegg blir det 30 day shred, og spaserturer i høstmørket. Gleder meg faktisk, for i dag har magen vært så stinn at jeg har vært kvalm i hele dag. Så kjære Meg. Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var vi her igjen. Gubben skal på elgjakt, og jeg planlegger tiden alene med slankekur. Her har jeg vært maaaange ganger, like optimistisk hver gang, så også denne gang, som også blir den siste! Har lovet meg selv at dette er siste gang jeg går på slankekur, og dersom jeg ikke lykkes nå,........ For noe tullprat, dette er gangen jeg lykkes! Har alt på min side og er veldig motivert. I hvert fall har jeg en struttende hengemage, og flere klær som ikke passer i skapet, og det må jo telle for noe. I morgen er det litt over ei uke til jakta starter, og jeg begynner på Meny 2. I tillegg blir det 30 day shred, og spaserturer i høstmørket. Gleder meg faktisk, for i dag har magen vært så stinn at jeg har vært kvalm i hele dag. Så kjære Meg. Lykke til i morgen!

Ja kjære deg! Lykke til! Jeg er nå godt i gang med uke nr tre, faktisk,- og tror jeg sto på samme sted som deg omtrent. I dag er magemålet krympet med fem cm! HEIA HEIA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke fullført!

 

Startet friskt med god mat og en lang joggetur/spasertur på tirsdag, etter å ha innsett at 30days shredden måtte vente til kondisen var blitt noe bedre. Deilig med tur i høstværet!

Onsdagen kom migrenen og denne varte til lørdag :angry:/> , men den skulle ikke stoppe meg. (Det gjorde den forsåvidt siden trim overhode ikke kom på tale). I helga derimot har formen vært stigende og jeg har gått flere turer. Søndag pusset jeg en vegg for hånd, og det må også kunne gi et poeng på trimsiden. Dessverre var det bursdagsfeiring og kake, og her var jeg nok litt mer rundhåndet enn nødvendig, men pappa blir bare 65 en gang, så skitt la gå. (Restekakespisingen på søndag derimot, finnes ingen unnskyldning for).

 

Denne uka skulle det ikke være noen farlige fristelser så den regner jeg med går fint. Gleder meg over den gode maten ( tortilla med laks og mangosalsa er noe av det beste jeg har spist).

 

Vektnedgang denne uka ble på over to kg, så jeg må si meg meget fornøyd :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok ei uke er fullført, og jeg er strålende fornøyd! Nå har gubben kommet hjem, men jeg klarte i hvert fall i går å stå imot ostepop, så dette har jeg tro på. Skal på tur neste uke, og da blir det litt vanskeligere med maten, men trim skal jeg få til.

 

Ned 1,4 kg denne uka, og motivasjonen er på topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...