Gå til innhold

Jeg vil velge livet!!!


Gjest maysa
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vil velge livet. hva er livet for deg? for meg er det og få mange år til med mannen min se mine 4 barn vokse opp og ha ork og energi til og gjøre ting med dem!!

 

kunne spise god og sunn mat...jeg elsker det egentlig, bare at sjokkisen og chipsen er fristende det også.

 

Jeg er blitt tatt med i et opplegg gjennom friskvernklinikken i Asker der skal jeg være i en gruppe på max 10 stk og ha samtaler med ernæringsfyiolog og psykolog og trene 1,5 t 3 dager i uka med PT de første 3 mnd ..så går opplegget over i at man skal være med 1 gang i uka med gruppa og så trene 2 dager i uka selv....etter dette blir det 9 mnd med egentrening 3 dager i uka...har vært med i opplegget en gang før men det var 5 år siden og jeg gjorde det ikke for meg selv...denne gangen er det for meg selv. Meg som skal føle meg bra osv....før sommeren hadde jeg klart og gå ned 15 kg selv på egenhånd og har godt opp igjen 6 av dem i ferien ...men nå er det en ny BEGYNNELSE.... starter NÅ

 

 

 

Målet mitt er og ligge på ca 1800 kcal og trene 3 dager i uka ca ...skal bli spennede og se

 

jeg veier 124 kg nå ca og skal NED

 

legg gjerne igjen en hilsen :)/> nå er det natta så skal lese mere senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og velkommen :)

 

Det høres ut som et veldig bra opplegg du har startet med :) Jeg syns du har rett i å gjør det for din egen skyld, men et lengre og mer aktivt liv sammen med familien din er også en flott motivasjon :) For meg ble motivasjonen at jeg ville begynne å være snill med meg selv og slutte å behandle kroppen min som en søppelkasse, så setter kanskje ikkje kroppen så mange begrensninger for hva jeg får til og hvor godt jeg kan ha det med meg selv.

 

Vi har litt like utgangspunkt, med unntak av at jeg ikkje har stiftet familie ennå. Cirka samme startvekt og i utgangspunktet veldig glad i sunn mat, men også altfor glad i sjokolade og sånt. Vi får følge og støtte hverandre underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og velkommen :)/>

 

Det høres ut som et veldig bra opplegg du har startet med :)/> Jeg syns du har rett i å gjør det for din egen skyld, men et lengre og mer aktivt liv sammen med familien din er også en flott motivasjon :)/> For meg ble motivasjonen at jeg ville begynne å være snill med meg selv og slutte å behandle kroppen min som en søppelkasse, så setter kanskje ikkje kroppen så mange begrensninger for hva jeg får til og hvor godt jeg kan ha det med meg selv.

 

Vi har litt like utgangspunkt, med unntak av at jeg ikkje har stiftet familie ennå. Cirka samme startvekt og i utgangspunktet veldig glad i sunn mat, men også altfor glad i sjokolade og sånt. Vi får følge og støtte hverandre underveis :)/>

 

Hei og tusen takk :)

 

så hyggelig da, er veldig ålraight og finne noen i samme runde og støtte og få oppmuntringer av ...jeg har faktisk en ganske stor familie også jeg har 4 barn faktisk. Gutt på snart 13, gutt på11,5, jente på 8 og en gutt på 3.

 

er mange ting i livet som er vanskelig innimellom man ser at ting endrer seg noe veldig og at ikke hode helt er med på alt ...så plutselig sitter man der og lurer på hva galt man egentlig har drevet med... hehe

 

i dag har jeg trent 30 min kondisjon og 30 min styrke..ble 400 kcal svidd av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :) Det er gørrtungt å begynne å trene når man veier så mye, men det er så utrolig deilig etterpå og ihvertfall når det har gått noen uker og man virker merker bedring i formen :)

 

Det er flott med stor familie og da vil man jo også kunne gjøre ting sammen :) Jeg tenker også at det du gjør nå sender positive signaler til barna dine :) De må jo være veldig stolte av deg :)

 

Jeg kommer selv fra en stor familie med 6 søsken :) Så jeg bruker også familien min som motivasjon, for jeg har lyst å kunne være mer aktiv sammen med de og være et forbilde for lillesøstrene mine som fremdeles er tenåringer. Ho yngste er i tyngste laget for alderen sin og nå som jeg legger om livsstilen min, blir ho og mer bevisst og har begynt å jogge 2 ganger i uka og spise annerledes :)

 

Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et FLOTT resultat, både før og etter ferien! Å ta av 15 kilo er jo en bragd i seg selv :-)

Kjempe bra trening på deg! Jeg begynte også å trene i februar faktisk, 2 ganger i uken. Men jeg gjorde ikke noe med kostholdet, så jeg gikk ikke ned noe. Tror bare jeg krympet én cm over magen på alle de månedene..

Nå er mine første 10 kilo borte (igår)!

 

Det er kjekt å kunne få og dele her inne på forumet.

Lykke til med resten av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk alle sammen, dagene går ofte i ett her så har glemt bort og gå inn her. Veidagen om mandagen viste 0 ned men trodde egentlig at jeg hadde gått på i vekt, hadde ikke kontroll på inntaket. Nå denne uken har vært bedre så blir spennende og se imorgen...er igang med trening 3 dager i uka, var fantastisk deilig og kjenne at jeg klarte og løpe litt på mølla igjen...så nå er ting på rett vei tror jeg. Dår også antagelig tilbud om egene psykolog timer for og få ekstra verktøy til og klare det, ernæringsfysiologen som er der nå hadde lest seg opp på meg og ville ta det opp med teamet. Hun så endel monsters der.

Å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var veiinga gjort for denne uken...resultatet ble - 1,3 og er super fornøyd med det!

 

i dag har vi hatt en liten type crossfit og det var tungt og jeg er stolt av meg selv fordi jeg klarte og løpe i pyramide intervall fra 4-1 min og 2-4 igjen..klarte og komme opp i 5,5 incline :) ellers så har vi vært borte på besøk og jeg spiste ikke helt riktig men er fornøyd med dagen allikavel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...