Gå til innhold

Enough is enough! motivasjonspartner og/eller treningspartner ønskes! :)


Gjest Marina94
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ei jente på 19 år som går første året på lærerutdanning i Trondheim.

Jeg har lenge vært en jojo-slanker og derav gått opp og ned i vekt, men nok er nok. Nå vil jeg for alvor gå ned and stay there! Hadde vært koselig og gøy å hatt noen å prate og dele erfaringer, mat- og trenings tips med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hei! Jeg er ei jente på 21 år som også studerer i trondheim, og jeg vil gjerne ha kontakt med noen på omtrent samme alder i samme situasjon!

Jeg har gått litt ned i vekt denne høsten, ved å bruke denne nettsida for å registrere mat. Så har jeg fortsatt et stykke igjen, og nå har motivasjonen virkelig sviktet. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal fortsette, kan jo ikke ende opp der jeg var.. Så ta gjerne kontakt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er ei jente på 21 år som også studerer i trondheim, og jeg vil gjerne ha kontakt med noen på omtrent samme alder i samme situasjon!

Jeg har gått litt ned i vekt denne høsten, ved å bruke denne nettsida for å registrere mat. Så har jeg fortsatt et stykke igjen, og nå har motivasjonen virkelig sviktet. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal fortsette, kan jo ikke ende opp der jeg var.. Så ta gjerne kontakt! :)/>

 

Hei! Ja er her fremdeles! Så bra at det er flere som vil bli med! :D

Motivasjonen min blir bedre når jeg ser forandringen til andre, og ser på the biggest looser! (Det er en sikker motivasjonskilde hos meg, tenker når de feiteste amerikanerne klarer det, så må vel jeg og kunne det!) Du er jo på vei. Kan det være treningsformen som er kjedelig/for gjensidig?

Jeg har enda lenge igjen. Har 20 kg igjen, så til sommeren skal jeg ha nådd målet!

Hva slags treningsform bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei! Håper det er greit at jeg slenger meg på!

Jeg er 20 år gammel og studerer også i Trondheim, jeg skal ned 22 kg, og håper at dette er nådd før sommeren 2014, da jeg kan sprade stolt og glad i bikini i Tyrkia.

 

Jeg jogger endel, går turer og trener aerobic på elixia. Er det noen av dere som også trener på elixia kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Hei!

 

Jeg er ei jente på 19 år som går første året på lærerutdanning i Trondheim.

Jeg har lenge vært en jojo-slanker og derav gått opp og ned i vekt, men nok er nok. Nå vil jeg for alvor gå ned and stay there! Hadde vært koselig og gøy å hatt noen å prate og dele erfaringer, mat- og trenings tips med. :)/>

Hei! Går også første året her oppe i Trondheim, er ei 19 år gammel jente fra Sørlandet som gjerne kunne trengt "motivasjonsvenn" her oppe! Målet mitt er å gå ned 15-20 kg før sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...