Gå til innhold

Et bedre liv.


Gjest SjokkOgGod
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest SjokkOgGod

Hei, jeg er på vei mot et STORT mål. Jeg har bestemt meg for å gå ned 30 kilo! Er helt vanvittig å tenke på at jeg har latt kroppen min "forfelle" til de grader, men nå er jeg motivert til å ta tak i livet mitt for å få det på rett kjør. Min største frykt har alltid vert at vekten skal hemme meg i min hverdag, og per dags dato har jeg ikke innsett hvor mye vekten har plaget meg. De siste 3 årene har jeg lagt på meg 10 (!!!??!!) kilo i året. Kiloene har kommet snikende på, og jeg fikk meg en real oppvekker da vekta viste tre sifret! Utrolig skremmende å tenke på at min BMI blir karakterisert som (overvektig/fedme), dette kan jeg ikke lengre leve med, fordi jeg har planer om å leve et meningsfult liv i mange år!

 

Jeg håper Grete Roede kan bli min reddnig, og jeg er veldig motivert til å følge metoden til pungt å prikke! MEN jeg har en lang vei og gå, og mange "fristelser" kan sitte kjepper i hjulene. Hadde vert utrolig kjekt om folk kom med sine erfaringer, og gode tips for å unngår fristelser tas i mot med stor TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben og lykke til! Har du/skal du gått/gå på kurs? Det kan være greit bare for å få en liten aha-opplevelse i forhold til hvor fellene befinner seg i kostholdet. Ellers er min erfaring iallefall at det hjelper veldig godt på selvdisiplinene å føre alt man spiser her. Og det er godt å ha noen å rapportere til!

Godt begynt er halvt i mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SjokkOgGod

Velkommen i klubben og lykke til! Har du/skal du gått/gå på kurs? Det kan være greit bare for å få en liten aha-opplevelse i forhold til hvor fellene befinner seg i kostholdet. Ellers er min erfaring iallefall at det hjelper veldig godt på selvdisiplinene å føre alt man spiser her. Og det er godt å ha noen å rapportere til!

Godt begynt er halvt i mål!

 

Skal begynne på nettkurs nå på mandag, og jeg kjempe gira og håper på gode resultater. Min startvekt er på 100 kilo, jeg er 175 høy og under dette kurset SKAL jeg ned til 90 kilo. Kanskje et urealistisk mål, men jeg liker en utfordring. Tidligere har jeg vert veldig fysisk aktiv, men jeg har blitt utrolig lat og har heller valgt chips og cola fremfor gulrøtter og vann. Det som blir min største utfordring er å kutte ut alkoholen. Jeg er student og vi i venne gjengen samlest ofte i festlige lag, med litt alkohol innenbords.

 

Hadde vert fantastisk om det er noen her på forumet som vil "dra lasset" med meg eller bare sparke meg litt i baken ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...