Gå til innhold

Filmen lyver IKKE - vekten skal la seg rikke!


Gjest Alleskalfå
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Mittår!

Jeg heier på deg! :) Kommer til å kikke innom tråden din og se hvordan det går! Stå på! Har vært i dine sko i over ti år (skillet går før og etter første fødsel, som deg.) Har vært enormt flink med livsstilsendring i perioder... Nå har jeg landet på nettkurs med Roede fordi jeg vil satse for siste gang. Nå målet mitt og BLI der!

Skal ned fra 94 til 70.

 

Når jeg leser det du skriver, slår det meg at jeg må nevne boken "Tenk deg slank" av NLP-psykolog Sigurd Stubsjøen. Den tror jeg ville vært fin for deg også. Den gir gode og enkle teknikker for fruktbar måte å tenke på. Den hjelper deg blant annet med hvordan vi kan klare å frembringe god følelse når vi spiser oss passe mett. Tankene er så mektige, det er de som forløser hormonene som gjør at vi føler oss tilfreds. Samme lykkefølelseshormon (dopamin) som jeg øker ved å spise sjokolade, kan jeg også fremelske ved å tenke og handle litt annerledes på sunt vis, som vil gi stor gevinst på vekta. Dette ble veldig kort beskrevet, men jeg anbefaler deg å kikke i boka. Den er super!

 

Lykke til med prosjektet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Hei fra Bessa til Alleskalfå :rolleyes:

 

Som jeg kjenner meg igjen i dine innlegg!!!!

Jeg er en del år eldre enn deg men overvekt er for mye inntatt føde uansett.

Nå veier jeg 80kg,har kvittet meg med ca 6kg på 3mnd.

men....nå ser det ut som alt står bomstille.

 

har funnet ut akkurat som deg hehe at porsjonene har nok vært litt store i det siste :wub:

 

trimmen min består av meget raske gåturer 4g/uka.Går da 5-10km med pulsklokke så min 50 årige kropp får skikkelig fart på pumpa.

Bør nok ta litt styrketrening 2ganger i løpet av uka,men det er ikke så inspirerende å ta fram manualene +dvd.men her ligger nok litt av min bomstopp også,så nå skal vektene fram BASTA.

 

Drømmemålet mitt er å veie 72-73kg før neste vår,det går sakte i denne alderen. :o

titter inn på tråden din framover.STÅ PÅ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: det må da være lov å flippe ut innimellom i matveien,du kommer lett på rett kjøl igjen,som oss andre når ganen har vunnet kampen mot hjernen om hvem som skal bestemme der og da :rolleyes:

 

her er det litt lite trening pga veldig mange vakter på sykehjemmet

overskuddet er litt nede kjenner jeg,men det bedrer seg utover i uka.

 

lykke til på kurset du starter på til uka. :P:P

 

:D GOD SØNDAG :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...