Gå til innhold

25 kilo skal bort!


Gjest pseudonym
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest pseudonym

ok, dette er meg:

 

Eg begynte på igjen med trening (kremt slanking) i januar etter å ha tråkka oppå vekta og sett det svimlande 105 kilo (er 172 cm høy og det utgjer BMI på 35,5- HYL!) No er eg nede på 95 (, gått ned siden januar, BMI er nå 32 - fremdeles ganske så overvektig). Men det går riktig vei! Har stooore planer om å klare å kome meg i spekteret mellom 70-76 innen sommaren 2014, då den skal tilbringast på hawaii med bryllup til ei vennine og sikkert bilder som kjem til å florere på sosiale medier og leve til evig tid.

 

dessuten syns eg det er viktig å ikkje vere altfor streng med seg sjølv, og forvente for store resultat. har etter år med jo-jo-slanking, der eg har vore *superflink* i en mnd, og deretter mista all motivasjon kvar gong vekta stagnerte eller visste knappe 0,1-0,4 i vektnedgang over ein periode og berre gav opp, begynt å gjere meg sjølv bevisst på at eg *ikkje* må gi opp. forsett så vil det kome (om en virkelig er bevisst på kva ein spiser og er ærleg med seg sjølv - eg er QUEEN OF DENIAL).

 

Hadde ein periode der eg bestemte meg for å halde vekta frå mai til august, og overraskande nok så gjekk det fint. enda på 93 kg, og gikk deretter opp til 96 ved midten av september. visste at det bare ville forsette opp om eg ikkje tok tak, og den forferdelige følelsen av å ikkje få det til, av å hate kroppen sin, av å ikkje ha energi eller lyst å pynte seg, endå mindre vere med på bilder, gadd eg berre ikkje - klimakset for selv-hatet kom med sjokket av 105 kilo. Den følelsen er absolutt uutholdelig. Så no prøva eg å halde motivasjonen oppe. For det går jo. Så eg:

 

- ligger på 1600-1800 kcal - slik kan eg ete meg nokså mett, men likevel gå ned

- notera ALT ned i matdagsboka, prøva å bruke matvekta mi så ofte som mogleg for å vere presis

- veie meg BERRE ein gong i veka og deretter måle hals, mage, hofte, bryst, overarm, lår og notere ned. veger eg meg fleire gonger ser eg berre vann-fluktasjoner i kroppen og vert demotivert av at vekta går opp og ned og opp og ned.

- holde meg innafor kalorigrensa, og prøve å bytte ut raske karbohydrata i ein viss grad med tregere

- ete mat som gjer at eg ikkje vert svolten med ein gong, fordi då gir eg alltid opp. mykje protein. prøve å bli flinkare til å ete grønt.

- tillate meg ein sjokolade eller noko godt nokre gonga i veka. totalt forbud øydeleg motivasjonen min. men prøva å ha mandariner, druer, appelsin (first price appelsinene er skikkelig søte og gode!)

- mål: trene tre ganga i veka, ligg på to gongar no.

- har begynt å jogge og det går bra.

 

eg må tru at eg om eg prøva å vere positiv, ikkje gir opp og prøva å ikkje vere for streng, men likevel flink, så går det. right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Det er kjempe bra at du er så flink :) Jeg er i nesten samme situasjon selv :) På mitt største veide jeg 87kg og jeg er "bare" 164,5cm høy..

Det er motivasjonen jeg sliter med også. Synes det er pyyyton med slike plattåer. Det står bom stille så lenge og man gir automatisk opp. Jeg vet selv og det gjør garantert du også at det er da man skal være sterk men personlig så er jeg avhengig av resultater om jeg skal holde motivasjonen oppe.. Litt for lett for meg å gi opp :(

 

Poenget var at du er super flink! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...