Gå til innhold

8kg skal vekk igjen!!!


Gjest Fjelljenta
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelljenta

3 gang eg skal nedatt i vekt no. Ingen problem å kmme ned i vekt, jobben er å bli der!!! :-O Legen som ba meg gå ned i vekt, og no får legen sette meg på venteliste så eg får hjelp til å bli på målvekta mi når eg når den igjen. Ikkje søren om eg skal holde på med denne "jojo" metoden. LEI!!!

 

Men no er eg i gang igjen. Bryllupet mitt er nesten overstått, har vennefesten igjen. Men er eg flink ALLE andre dagar, så kan eg kose meg med kake osv den kvelden utan dårleg samvit.

 

NO, skal fruen i MÅL og BLI DER!!! :D

 

(blir dagbok til meg sjølv dette, men berre kom med innspel, hjelper på det) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

3 gang eg skal nedatt i vekt no. Ingen problem å kmme ned i vekt, jobben er å bli der!!! :-O Legen som ba meg gå ned i vekt, og no får legen sette meg på venteliste så eg får hjelp til å bli på målvekta mi når eg når den igjen. Ikkje søren om eg skal holde på med denne "jojo" metoden. LEI!!!

 

Men no er eg i gang igjen. Bryllupet mitt er nesten overstått, har vennefesten igjen. Men er eg flink ALLE andre dagar, så kan eg kose meg med kake osv den kvelden utan dårleg samvit.

 

NO, skal fruen i MÅL og BLI DER!!! :D/>

 

(blir dagbok til meg sjølv dette, men berre kom med innspel, hjelper på det) ;)/>

 

 

20 min intensiv intervalspinn unnagjort på den råtne kroppen. :D Godt å komme i gang att etter skade. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Fjelljenta

20 min intensiv intervalspinn unnagjort på den råtne kroppen. :D/> Godt å komme i gang att etter skade. :D/>

Bryllupsfesten er vel overstått og eg er fortsatt lukkeleg gift. <3

 

Var til legen forrige dagen, og gjett kven som skal få hjelp no. :D :D :D ME!!! Vekta er oppe på 71.7kg. Er jo nesten 10kg opp frå dei 62kg eg VAR nede til. Men no er det telling og veiing av mat og jamn trening.

 

Neste veke skal eg til første veiing og måling hos legen min. :D Blir spennande!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...