Gå til innhold

Ung og alt for tung


Gjest Hare90
 Share

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg er en fortvilet jente på 23år, grete roede er mitt siste håp.

Er ny her, begynte på kurs for 2uker (-2kg) siden, ønsker noen å sammarbeide/rådgive meg med?

Jeg har en hard vei å gå, å er klar til å gå den. Har i mange år slitt med vekten siden jeg var 14år har vekten bare gått en vei..!!

Har prøvd flere kurer som libra, eurodiet, vektklubben, fatcamp men ingen har hjulpet meg noe serligt jeg gikk ned ca 25kg på eurodiet men ble veldig dårlig å ble rådgitt av lege å slutte. Nå er det eneste råde legene kommer med operason.!! Å det ønsker ikke jeg.!! Full forståelighet til de som velger det. Men jeg vil heller gjøre det på en naturlig måtten:-)

 

Men jeg ser at jeg mangler motivasjon fra folk i samme situasjon, noen så sliter med det samme som meg.

Jeg har ca 35kg som skal vekk!! Dette er jeg klar for å oppnå. Håper bare jeg klarer å holde motivasjonen oppe :-)

 

Her kommer jeg til å skrive om min fremgang på Grete Roede :-))

Håper det er noen som vil følge meg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hare90.

 

Jeg er ei jente på 30 år. jeg begynnte kurset 23 september. og godt inn en del cm, og ned 2,5 kg. Jeg sliter selv med stor overvekt. så vil gjerne følge deg på din reise.

Dette skal vi klare sammen vettu.

 

masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :-)

Etter snart 3 uker på grete roede føler jeg endelig at jeg begynner å komme inni det. Men sliter litt med å sette meg delmål som er realistiske, noen som kan rådgive meg?

Start vekt 114,4 slutt mål er 85-80kg

Jeg skal gifte meg i juni neste år og er sjikkelig motivert, men sliter litt med å komme i gang med treningen.

Å er redd jeg ikke går ned i vekt for jeg ikke er i nok aktivitet :-) men posetiv tenking :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flott du begynner å komme inn i det.

Det tar litt tid å komme inn i måltidsrytme, ikke minst finne en måltidsrytme som passer til deg og ditt liv.

Sliter noe fælt selv med å komme i gang med treningen.

Jeg har lagt lista veldig lavt til å begynne med og satser på 3 trimpoeng i uka(3 halvtimes gåturer, bare for å få inn vanen).

 

Jeg bruker fem kilo som delmål, det er realistisk å klare 5 kg og til og med litt mer på et kurs. Prøvde med 10 kg bolker, men det tok helt motet i fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg er en fortvilet jente på 23år, grete roede er mitt siste håp.

Er ny her, begynte på kurs for 2uker (-2kg) siden, ønsker noen å sammarbeide/rådgive meg med?

Jeg har en hard vei å gå, å er klar til å gå den. Har i mange år slitt med vekten siden jeg var 14år har vekten bare gått en vei..!!

Har prøvd flere kurer som libra, eurodiet, vektklubben, fatcamp men ingen har hjulpet meg noe serligt jeg gikk ned ca 25kg på eurodiet men ble veldig dårlig å ble rådgitt av lege å slutte. Nå er det eneste råde legene kommer med operason.!! Å det ønsker ikke jeg.!! Full forståelighet til de som velger det. Men jeg vil heller gjøre det på en naturlig måtten:-)

 

Men jeg ser at jeg mangler motivasjon fra folk i samme situasjon, noen så sliter med det samme som meg.

Jeg har ca 35kg som skal vekk!! Dette er jeg klar for å oppnå. Håper bare jeg klarer å holde motivasjonen oppe :-)

 

Her kommer jeg til å skrive om min fremgang på Grete Roede :-))

Håper det er noen som vil følge meg :-))

 

Hei!!:) jeg føler jeg er i samme båt som deg her,og ønsker veldig gjerne å være med på din kamp ned i vekt:) jeg er 25 år og har 26 kg som skal av,har tatt av strax 8!=) jeg er ikke så aktiv her inne,men vis du har lyst så kunne vi jo utvekslet mail,eller facebook etter hvert? :) jeg er veldig glad i å ha noen å snakke med ang vektnedgangen,nedturer og oppturer!:) Send meg en privat medling her inn vis du vil:) Vis ikke får jeg bare prøve å bli mer aktiv!:P hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :-)

Etter snart 3 uker på grete roede føler jeg endelig at jeg begynner å komme inni det. Men sliter litt med å sette meg delmål som er realistiske, noen som kan rådgive meg?

Start vekt 114,4 slutt mål er 85-80kg

Jeg skal gifte meg i juni neste år og er sjikkelig motivert, men sliter litt med å komme i gang med treningen.

Å er redd jeg ikke går ned i vekt for jeg ikke er i nok aktivitet :-) men posetiv tenking :-)

 

 

Jeg setter meg 10 og 10 kg avgangen:) men nå har jeg ikke satt noe tidsfrist til jeg skal veie det og det. For meg er det viktigere å endre fullstendig på livstil og kosthold for godt:) jeg skal ned til 70-70 kg,hvor lang tid det vil ta veit jeg ikke,men det skal få lov til å ta det tiden den tar:) Stress er jo en dårlig kombo når det gjelder å gå ned i vekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest Tipptruck90

Heihei.

Så skuffet over meg selv datt av lasset etter første kurs,

Mistet en veldig kjær kamerat min 3kamerat som falt fra så alt for fort i 2013!!!

 

Men nå er det 2014 å jeg må ta meg sjikkeligt sammen å få kontroll på livet mitt igjen :-)

Så kjekt å logge på forumet å se at det er noen som har skrevet til meg å viser meg støtte virkelig noe jeg trenger,

Nå er jeg klar til å starte opp nytt kurs 16.januar.

Bryllupet er om 6mnd å tiden flyr.

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...