Gå til innhold

Ned 18 kg FØR juni


Gjest maia88
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Nå har jeg endelig meldt meg på et nytt gr nettkurs (forrige var i 2007). Jeg er 25 år, 168cm høy og vekten viser 93kg. Grunnen til at jeg nå endelig har klart å motivere meg selv er at jeg skal gifte meg i juni, og før den tid skal vekten ned.

 

Kurset mitt begynner ikke før neste uke, men tenker selv å begynne denne uken for å komme i gang. Det er ikke vits å bare utsette og utsette ting lengre, det må gjøres NÅ!

 

Går for tiden sykemeldt hjemme pga opplevelser i barndommen, som selvfølgelig gjør det vanskeligere. Selvfølgelig frister det med brus, chips og snop når du ligger på sofaen og ikke er helt i form.

 

Noen andre som skal ned i vekt til sommeren pga bryllup eller andre grunner? Hiv dere på her da vel? Ingenting er vel bedre enn å motivere hverandre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

Jeg er med :-)

Er 32 år 174 høy å nermere 88kg (grufullt å se det på papiret!!!)

Og jeg vil så gjrne ned 15kg (helst til igår ;-) )

Dette må skje før 20 juni,da drar vi til dyden medvbsrn og et vennepar :-)

 

Trener spinning og styrke 3 dager i uken, og har ikke hadd norn resultater i det heletatt!!!

Fikk tips hær inne om å prøve å gå opp èn meny, så fra idsg er det 1800-1900 kalorier jeg skal spise...

 

hvordan går det m deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest attogfram

Jeg vil gjerne være med her. Starter på mitt første kurs neste uke. Jeg er 42 år, er 160 høy (eller lav, alt etter som hvordan du ser det). Vekten vet jeg ikke hva er, men det får jeg vite tirsdag. At den ikke er der hvor den skal være er helt klart og at den det siste året har eskalert er også helt klart.

Målet er å få på meg en flott sommerkjole som henger i skapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skålatårnet

Jeg vil gjerne være med her inne. Så litt om meg selv. 42 år, gift, 3 barn (10,12 og 20), 160 høy og startvekt på 89,6 kg. Jeg er nå i gang med slankinga mi. Er akkurat ferdig med kurs GR aktiv kurs nr 1. Treninga mi blir som regel fjellturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Dahl

Me to :)

 

Jeg startet på mitt første kurs torsdag, og da viste vekten 85,2 kg. Jeg er 165 cm på sokkelesten, og er 36 år. Jeg skal ned 20 kg, men første delmål er å nå 75 kg. Har ingen annen grunn til å gå ned enn at jeg tror det vil hjelpe på selvtilliten min, energien min, og for å bli et bedre forbilde for sønnen min. Jeg juksa litt og veide meg i morges (mandag 28/10), og hadde allerede gått ned 1,8 kg, selv om jeg brukte litt veeeeeeeeeeeeeeeeel mange frimerker i helga :)

 

Så... Lykke til alle sammen :)

 

Mvh

Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest attogfram

Så bra at vi blir flere. Jeg er veldig spent på morgendagen og hadde tenkt å tjuvstarte i dag, men det gikk ikke særlig bra. Jeg er alt for glad i søtt, og sliter veldig med søtsug på kvelden. Jeg har aldri forsøkt Roede-metoden (men alt mulig annet tror jeg) og er litt spent på om jeg greier å variere nok i matveien. Jeg er ganske så kresen også. Ikke liker jeg varmebehandlede grønnsaker og syrnede melkeprodukter kan jeg bare glemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se at jeg ikke er alene som skal ned i vekt. Nettkurset mitt begynte i dag, men jeg begynte alene i forrige uke (har gått på et kurs tidligere). Når jeg veide meg i dag hadde jeg gått ned 0,7 kg, noe jeg var veldig fornøyd med.

 

Er det andre enn meg som sliter i helgen. Er ikke lett når samboer sitter med chipsposen på fanget og knasker når vi ser en film på lørdagskvelden. Hva gjør dere?

 

Hvordan har det gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest attogfram

Så kjekt å se at jeg ikke er alene som skal ned i vekt. Nettkurset mitt begynte i dag, men jeg begynte alene i forrige uke (har gått på et kurs tidligere). Når jeg veide meg i dag hadde jeg gått ned 0,7 kg, noe jeg var veldig fornøyd med.

 

Er det andre enn meg som sliter i helgen. Er ikke lett når samboer sitter med chipsposen på fanget og knasker når vi ser en film på lørdagskvelden. Hva gjør dere?

 

Hvordan har det gått med dere?

 

Jeg startet først i dag etter å ha vært på kurs i går kveld. Vekta stoppet på 81,4 kg og det ble jeg ganske så trist over.

Jeg bor alene og er min verste fiende når det kommer til fristelser. Hadde jeg hatt samboer ville jeg spurt om han kunne smugspise når jeg ikke var i nærheten. Iallefall den første tiden. Jeg vil nok kose meg litt på lørdag, var det frimerker det het? Kokosboller har jeg hørt at kan være en god løsning, uten at jeg har regnet på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet først i dag etter å ha vært på kurs i går kveld. Vekta stoppet på 81,4 kg og det ble jeg ganske så trist over.

Jeg bor alene og er min verste fiende når det kommer til fristelser. Hadde jeg hatt samboer ville jeg spurt om han kunne smugspise når jeg ikke var i nærheten. Iallefall den første tiden. Jeg vil nok kose meg litt på lørdag, var det frimerker det het? Kokosboller har jeg hørt at kan være en god løsning, uten at jeg har regnet på det.

 

Det er alltid kjipt å se det tallet som man gjerne skulle håpet var lavere. På den andre siden er du jo veldig nær å se 7-tallet og det er jo en god motivasjon. Masse lykke til på kurset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

Jeg går ikke ned og ikke inn i cm :-(

Spinning,styrke og rockering 3 ganger i uken og 10 i kostholdscore hele uken hjelper tydligvis ikke!

Ligger på mellom 1800-1900 kalorier.

hva skjer??!

Veldig lite motiverende. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke ned og ikke inn i cm :-(

Spinning,styrke og rockering 3 ganger i uken og 10 i kostholdscore hele uken hjelper tydligvis ikke!

Ligger på mellom 1800-1900 kalorier.

hva skjer??!

Veldig lite motiverende. ...

 

Har du regnet ut selv hva du har av trimpoeng på en uke? Ser ut som om du trener en del - så det vil jo ha noe å si.

 

OG - går du på kurs?

 

Jeg måtte gå opp "en meny" pga treninga jeg gjør... og jeg trener mindre enn deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

Har du regnet ut selv hva du har av trimpoeng på en uke? Ser ut som om du trener en del - så det vil jo ha noe å si.

 

OG - går du på kurs?

 

Jeg måtte gå opp "en meny" pga treninga jeg gjør... og jeg trener mindre enn deg...

Går ikke på kurs,og ligger på 10-12 trimpoeng i uken.

følger meny3....

 

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke Ida Petrine... jeg hadde spist for mager mat, men dette er selv følgelig enklere å følge hvis man går på kurs :/

 

Gikk ned 0,7 denne uka - er fornøyd med det siden jeg lå på sofaen sjuk i flere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest attogfram

Hei alle sammen.

 

Hvordan har uken vært for dere?

Jeg hadde min 2.veiing tirsdag og hadde gått med 2,3 kg. Jeg er kjempefornøyd med det, men vet at denne vektnedgangen ikke vil fortsette. Likevel gir det en ekstra motivasjon.

Jeg opplever at jeg ikke klarer å få i meg alt av alle matvaregrupper, men jeg holder meg iallefall på anbefalt kalorinivå.

I dag gikk det imidlertid med 7 frimerker, en smule søtsyk og da ble det 2 kokosboller. Deilig å ikke føle at det var en sprekk, men frimerker istedet. Den tidligere skyldfølelsen av å ha spist noe søtt har ikke meldt seg i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Hvordan har uken vært for dere?

Jeg hadde min 2.veiing tirsdag og hadde gått med 2,3 kg. Jeg er kjempefornøyd med det, men vet at denne vektnedgangen ikke vil fortsette. Likevel gir det en ekstra motivasjon.

Jeg opplever at jeg ikke klarer å få i meg alt av alle matvaregrupper, men jeg holder meg iallefall på anbefalt kalorinivå.

I dag gikk det imidlertid med 7 frimerker, en smule søtsyk og da ble det 2 kokosboller. Deilig å ikke føle at det var en sprekk, men frimerker istedet. Den tidligere skyldfølelsen av å ha spist noe søtt har ikke meldt seg i dag :)/>

 

 

Så flott - du er flink :D godt å slippe den skyldfølelsen. Lykke til med ny uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pæreform

Hei! :)

 

Jeg er snart 29 år, to barn (fødte for snart 4 måneder siden).

Jeg er 171 cm og veier 87 kg. Vil ned 19 kg til trivselsvekt. I og med at jeg fortsatt fullammer vil jeg ikke gå ned for raskt, men heller ikke så sakte at jeg hopper av og mister motivasjonen.

 

Hos meg er det motivasjon det står på. Den daler så altfor raskt! Meldte meg inn i dag, men trenger litt oppbacking og samtalepartnere i forbindelse med vektnedgangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vil gjerne være med på denne tråden. 58 modell, 83 kilo og 168 cm.

Målet er å gå ned til ca 70 kilo.

Har gått et GR kurs for noen år siden. Gikk da ned 6 kilo og synes at dette er et opplegg jeg liker.

Prøver å motivere meg for å begynne å trene. Går til og fra jobb som utgjør 2,5 mil pr uke og går tur med hund i tillegg. Var ivrig med yoga tidligere, og ønsker å begynne med det igjen. En fantastisk aktivitet.

Ja, det var litt om meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vil gjerne være med på denne tråden. 58 modell, 83 kilo og 168 cm.

Målet er å gå ned til ca 70 kilo.

Har gått et GR kurs for noen år siden. Gikk da ned 6 kilo og synes at dette er et opplegg jeg liker.

Prøver å motivere meg for å begynne å trene. Går til og fra jobb som utgjør 2,5 mil pr uke og går tur med hund i tillegg. Var ivrig med yoga tidligere, og ønsker å begynne med det igjen. En fantastisk aktivitet.

Ja, det var litt om meg. :-)

 

Jeg finner ikke motivasjon til å trene enda, men håper den kommer. Syns likevel du er sprek som går så mye. Det er god trim det. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har det vært kurs og ny veiing. Det har gått fint denne uka også og jeg har gått ned 1 kg. Tilsammen 3,3 kg på to uker. Det er jeg veldig godt fornøyd med, og motivasjonen til å ta fatt på en ny uke er på topp. Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...