Gå til innhold

Da var jeg igang!


Gjest Liola
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle! Første uken av mange er gjennomført, har vært utfordrende men motivasjonen er på topp! Skal veie meg imorgen så får vi se... Aner ikke hvor mye jeg har gått ned, blir spennende! Målet langt der framme er å gå ned ca. 35 kg, målet for dette kurset er 9kg. Største utfordringene er å få i meg nok vann, velge riktig pålegg og melkeprodukter. Jeg er ikke flink med trening men det får komme etter hvert. Har tre trimpoeng etter å ha gått tur, glad for det. Foreløpig :-) Håper å få hjelp fra forumene her, det er supermotiverende å lese alt dere skriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dundra 120kg

Lykke til. Jeg starter nettkurs på torsdag, så holder på med "forberedelser". Jeg ser vi har noenlunde samme mål, så kanskje vi kan "slå følge". Jeg er heller lite aktiv ( skal forbedre meg nå tenker jeg ;)). Jeg tenker også jeg må ned 30 - 35 kg på sikt, men skal i alle fall komme meg ned på 90 tallet.. Puuh.. Vel jeg gleder meg til å komme igang. Er veldig motivert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønsker. Hadde gått ned 2,2kg viste kursveiing idag, og er godt igang! Veldig fornøyd, har litt å gå på både med trening og kosthold, så dette var motiverende. Veldig kjekt å følge andre som forsøker å endre livsstilen, det er en tøff jobb og jeg trenger det jeg kan få av motivasjon og oppmuntrende historier. Ønsker alle andre en god uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...