Gå til innhold

Starten på en bedre livsstil.


Gjest TypoSvima
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest TypoSvima

Da er det kvelden før dagen, og jeg skal starte på et Maxi-kurs i morgen. Dette skal bli spennende, både på godt og vondt. Spennende fordi jeg har ønsket å gå et kurs veldig lenge,og skummelt fordi jeg vet at det kommer ups and downs jeg må lære meg å takle på sunne måter. Og det tror jeg at jeg kan få til! :)/> Dette blir en bra sving på livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Hei, og velkommen hit! Å endre livsstil er ikke bare bare, men det er mulig og det viktigste steget på veien har du jo allerede tatt ved å melde deg på kurs. Det er veldig kjekt her inne på forumet med mange hyggelige mennesker som har mye å bidra med på veien i form av råd, tips og støtte både i medgang og motgang. Hvis man gir litt av seg selv får man masse tilbake. :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Gratulerer med å ha tatt et godt valg i forhold til kontroll over livet! Som du er klar over så vil det være opp- og nedturer, men alt i alt, så er det virkelig verdt det! Og så lærer man fryktelig mye om seg selv av disse opp- og nedturene.

 

Lykke til, håper kurset går bra i dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TypoSvima

Takk skal dere ha, begge to. =) Ja, jeg spent på hvem jeg finner under laget med ekstra person. Kjenner allerede at jeg må begynne å chille litt, og ikke overgjøre "alt". Denne endringen i livet skal jo ikke øke stresset. Jeg kjenner litt på den at jeg skulle ønske jeg bodde nærmere en større butikk. Utvalget er ganske labert her. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kvelden før dagen, og jeg skal starte på et Maxi-kurs i morgen. Dette skal bli spennende, både på godt og vondt. Spennende fordi jeg har ønsket å gå et kurs veldig lenge,og skummelt fordi jeg vet at det kommer ups and downs jeg må lære meg å takle på sunne måter. Og det tror jeg at jeg kan få til! :)/>/> Dette blir en bra sving på livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TypoSvima

Da kommer vi sakte men sikkert til helgen da. :) Og den skal bli spennende. Jeg og samboeren skal over-"helge" hos svigermor, og der kommer det jo til å finnes litt av hvert. Heldigvis er hun veldig forståelsesfull, så påtvungne fristelser blir det nok ikke noe av. Blir mer en prøve for meg selv, som jeg har stooooor tro på å klare.

Denne uka har vært mye opp og ned. Stress den første dagen, og overprestasjon og alt for høye forventninger til seg selv. Men utover uka så kjenner jeg at jeg begynner å kommer mer avslappet inn i det. Ikke avslappet i min holdning til mat, men et mer rolig syn på saken. Ikke lunsj på slaget 12? No problemo. Bare gjør deg ferdig med det du holder på med, og så lager du deg en god lunsj. =) I går var en fin sånn dag. Jeg sto opp, lagde meg frokost og små-sysla litt før jeg satte en brøddeig. Så var det ut ågå en tur mens den heva. Perfect timing! Kom hjem, baka ut brød og spiste lunsj mens de etterheva. Og humøret var upåklagelig. Middagen gikk litt skeis, og ble ikke helt som planlagt, men no stress. Blan B funka bra den og. ;)

 

Så god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid litt stress i begynnelsen. Det går seg heldigvis fort til.

Blir mye kjekkere med en gang du ser resultater.

 

Butikker med stort utvalg er flott, men det er helt utrolig hva hva du kan få ut av det utvalget som fins. På jobben lagde vi et helt eksotisk måltid fra Reunion Island med fem retter, med det vi fant på vår lokale bunnpris. Bare fantasien som setter grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...