Gå til innhold

Pippipower - hjelp!!


Gjest bellarosa
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle.

Jeg er ny her og NÅ skal jeg ta grep. Virkelig. Jeg har et mål om å gå ned 25 kg. Og det har jeg planer om å klare før neste sommer. Jeg har tidligere vært slank, men etter noen år med en strevsom livssituasjon og et svangerskap har kiloene kommet. Og de sitter!!! Jeg går ned noen kg og "sprekker" og så går jeg opp igjen. Men nå er det slutt!! Og for å klare det har jeg ønsket meg Grete Roede kurs i julegave av sambo. Så ved hjelp av G.R og Pippi power skal jeg klare det denne gangen.

 

Jeg er 43 år, mor til 3 (to store og 1 lita), samboer og jobber som lærer. Håper å finne folk her inne til å dele gleder og sorger med, samt å motivere og heie på hverandre. Jeg starter på kurs neste søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det hjelper å bestemme seg, men det tar tid å endre vaner... Så ikke vær så streng med deg selv om det blir noen sprekker:-)

Jeg har holdt på leeeenge og innser vel at fokuset må alltid være der... Men har sprukket mange ganger. Noen ganger er det bare en liten sprekk en lørdagskveld... Andre ganger kan sprekken vare flere dager... Ikke det at jeg da spiser alt jeg kommer over, men man må være veldig fokusert skal det gå nedover og ikke oppover. Det viktige er å hanke seg inn igjen...

 

Jeg har gått mange kurs, og vært fornøyd med det, men er nå på egne ben. Det er litt skummelt, men jeg må finne en motivasjon hos meg selv og ikke bare motiveres av å stå på vekta forann kursleder

Uansett, Velkommen inn hit :) og gratulerer med valget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...