Gå til innhold

Ned 10 kg til sommeren!


Gjest R2-D2
 Share

Anbefalte innlegg

Aiaiai,

Hei der ute, noen som vil være med på minus 10 kg til sommeren med meg? Jeg er ei 31 år gammel jente som flytta fra det kalde nord til Oslo nå i høst.

Merka etter at jeg byttet jobb at buksene ble strammere, så meldte meg inn i treningsstudio. Dette var jo en glimrende unnskyldning for å spise ubegrensa siden jeg jo trener så masse! Heldigvis tok jeg mot til meg og bestilte en skikkelig digital vekt som kom i går,og i dag morges var dommen her: 68,3 kg!? Når man er så vidt over 1,60 er ikke dette idealvekt akkurat :huh:/>/>

 

Har lenge slitt med å gå opp og ned i vekt, men denne gangen merka jeg heldigvis "symptomene" før jeg bikka 70.. Så planen er å gå ned 10 kg til sommeren, kommer til å trenge tid på dette gitt, for det er første gang jeg har bestemt meg for å ta tak i kostholdet og FULLFØRE det jeg har startet. Har mange uferdige prosjekt bak meg <_</>/>

 

Trener en del, men er dessverre altfor flink til å bruke mat som trøst og antistress.. og i ny jobb på ny plass har dette satt sine spor! Sist jeg flytta til ny by og begynte i ny jobb la jeg på meg 15 kg som jeg brukte over ett år på å få av meg.. Det kan ikke skje igjen!!

 

Delmål en er å komme seg inn i et skjørt til jul som satt som et skudd da jeg veide ca 65 kg. Så da er vel egentlig ned 3 kg til jul målet for nå!

 

Enn du? :-)

 

R2-D2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...