Gjest snartsmart Skrevet November 18, 2013 Rapporter Share Skrevet November 18, 2013 så... hvor stort ER egentlig et glass vann....?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brelett Skrevet November 18, 2013 Rapporter Share Skrevet November 18, 2013 Det har jeg også lurt på :)/> Noen sier 2 liter om dagen med vann, andre 8 glass...så da blir vel glasset på 2,5 dl da ;)/> Får holde det :D/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest noris Skrevet November 19, 2013 Rapporter Share Skrevet November 19, 2013 Heisann Min kursleder sier at et glass vann er ca 1,5-2 dl. Når du da skal ha 10 glass vann er du oppe i 1,5 til 2 liter vann. Jeg regner ca. 3 glass på 0,5 liter. Når du trener skal du ha enda mer vann. noris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzi Skrevet November 25, 2013 Rapporter Share Skrevet November 25, 2013 Heisann Min kursleder sier at et glass vann er ca 1,5-2 dl. Når du da skal ha 10 glass vann er du oppe i 1,5 til 2 liter vann. Jeg regner ca. 3 glass på 0,5 liter. Når du trener skal du ha enda mer vann. noris :)/> Jeg tenker at det er 1,5 dl. Fordi når man skal velge 1 glass juice på kalori guiden/matvare guiden så regnes ett glass som 1,5 dl. Det same gjør vin og melk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå