Gå til innhold

Ny her!


Gjest Altjegskullegjort
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Altjegskullegjort

post-38821-0-83869200-1384826060_thumb.jpg

 

Hei alle sammen! Jeg er ny her og ville bare introdusere meg.

Jeg er 29 år fra Drammen. 171 cm og 85,7 kg.

Jeg var alltid "den tynne" når jeg var yngre, men i fjor nådde jeg min høyeste vekt på 98 kg.

Fødte mitt andre barn i januar i år, og siden har jeg jobbet med å gå ned i vekt.

Jeg legger ved et bilde av meg fra i fjor vår, og et bilde fra nå i Oktober.

 

Målet mitt er å komme ned under 75 kg så jeg kan begynne å bruke str. M igjen, men det aller viktigeste er at jeg passer på helsa. Jeg er ikke interessert i å sulte meg sjøl, men spise sunt og trene det jeg kan (sliter med kronisk sykdom).

Vil gjerne ha litt muskler og kjenne at jeg er sterk og klarer mer i hverdagen, enn at jeg må bli så fryktelig tynn.

Men trivselsvekten min ligger mellom 59-73 kg. Så alt der i mellom er fint :-)

 

Motiver meg gjerne! Gi meg dine beste tips og råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Så flink du har vært. Ser at det kan være et håp for meg også.

Startet på Grete roede kurs 21. oktober og sliter for hvert gram jeg skal ned. Har nok ødelagt litt forbrenning med utallige slankekurer før. Startet på 93,1, nede på 90,4 kg nå.. stått stille siste uka. Kanskje vi kan motivere hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

Flinke dokke er!

Ny her eg og. Har innsett at eg vil bli ein sunnare versjon av meg sjølv og gå ned i vekt. Har ikkje ete godteri eller noko slikt på maaaange år, så er nok ikkje det som er min største ballast. Vil heller seie det er at eg et store porsjonar og alkohol. Er 22 år, men er på tide å prøve å forandre litt og få gode vanar. Har ikkje holdt på så lenge med dette (1 veke), men er i gong :) Går ikkje på kurs eller noko, men håpar å finne litt motivasjon her inne og blant familie. starta på 78,3 kg og håpar å komme ned til 65 etterkvart, første målet er 70 kg. Men vil heller, som deg TS, få meir musklar og bli sterkare enn å bli fryktelig tynn (ikkje berre kg som telle, men og cm) :) Håpa vi kan å motivere kvarandre her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...