Gå til innhold

Novemerklubben 2013


Gjest solstråle79
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest solstråle79

Hei!Er ei jente(dame)hehe.. på 34 år som lurer på om det er noen som vil slenge seg med her og være med på reisen nedover i vekt :) Er fra østlandet,gift,ei datter på 8 og en sønn på 2,5.Har ca 35 kilo som skal av så her er det bare å brette opp armene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

Da var dagens veiing unnagjort.Kun 0.2 minus denne uka.Litt kjedelig når det går tregt,men har gått ned 3.8 på 4 uker nå så får se på totalen ;) Har hatt 10 i kostholdskår hele tiden og mellom 12 og 15 trimpoeng så gjør i alle fall det jeg kan :P Satser på ei suuuper uke nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

Hei

Stikker bare innom for å si gratulerer med fin nedgang :rolleyes:/> Nesten 4 kg på 4 uker er jo superbra.

 

Har ikke hatt noe nedgang de siste ukene, men har vært flink å trene og spise bra, så før eller senere så løsner det vel.

 

Ha en fin uke :rolleyes:/>

 

 

 

Så hyggelig du stakk innom :) Takk for oppmuntrende ord!

du har jo vært kjempeflink da.Helt sikker på at det løsner for deg snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

Da var det alt gått ei uke gitt.. 400 gram ned denne uka.4.2 til sammen på 5 uker.Skulle så gjerne ønske det gikk litt raskere ,men alt ned er jo bra så får trøste meg med det ;)

Bare å slenge seg med om noen har lyst :rolleyes: Alltid hyggelig med selskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

Da var enda ei uke gått og siste kursdag er unnagjort.Ned 4.3 på 6 uker.Begynte ei uke for sent på kurs så hadde ei uke mindre.

Har tenkt å gå ett kurs til på nyåret og to ekstra veiinger er satt opp i mellomtiden så vi ikke sklir ut i julestria ;)

Skulle ønske det hadde gått litt raskere men med vanselig diabetes er det ikke veldig lett.Håper på å holde motivasjonen oppe i jula :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PippiLotta:-)

Så god start du har hatt! Ja, selv om du skulle ønske det gikk fortere, så er det viktige steg det du har tatt. Det er ofte vaner som har satt seg over flere år som skal endres, og første steg er faktisk å finne de dårlige vanene som du vil endre!

 

Dette er du godt i gang med, og du har målet klart for deg. Hvor lang tid det vil ta vet du ikke, men uansett så går tida! Om ett år - det er lenge til. Men tenk så fort forrige år har gått! Plutselig er det desember 2014, og da er det godt å vite at du har brukt det året her på å ta vare på deg selv!

 

I stedet for å ha for stort fokus på vekta, er det viktig å ha fokus på lure valg. Dette vil kursene dine, registreringa di her og en sortering av egne tanker hjelpe deg med. Selv ser jeg veldig tydelig at det meste sitter mellom øra, og det må bare ta den tida det tar å rydde oppi der. Det viktigste er at vi har begynt, og at dette er en varig livsstilsendring!

 

Til slutt og ikke minst - masser herlige jenter her inne som støtter og oppmuntrer hverandre! Jeg holder mest til inne på 20-30 kg; jeg tror det er flere aktive der nå enn her inne?

 

Lykke til videre, med en hektisk førjulstid og en aktiv juletid! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...