Gå til innhold

Ned 15 kg før sommeren:)


Anbefalte innlegg

Hei. Har kikket litt rundt her,og fant ut at jeg skulle lage min egen tråd :) Startet forrige mandag på 89 kg. Gikk ned 2,3 til fredag :) Skeiet litt ut i helgen(fre.og lør.)Men er nå i gang igjen. Er spent fremover for har lavt stoffskifte og vet at det har vært veldig vanskelig de siste par årene. Har vært vanskelig og regulere det,og bare litt for lavt så spretter jeg opp 2-3 kg og de sitter. Blir og veldig dårlig form :angry: Er veldig motivert nå så håper det går bra.Velger og legge meg på lite karbohydrater ellers følger jeg GR opplegget...for gud vet hvilken gang.Jojo ja veldig.Er 46 år Har fire barn og mann,driver gård og er glad i å trene og aktiv på fler fronter. Vi ønsker hverandre lykke til med å få en slankere sommer i 2014 :DB)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er med! Jeg begynte på 85 kg og har nå gått ned 3.2 kg på to uker, så da jeg veide meg på søndag (fast veiedag) så veide jeg 81.9. Jeg vil ned totalt 17 kg, men er absolutt fornøyd med 15 :D

Og det skal av før sommern!!

 

Jeg er veldig ung, snart 29, med mann og to barn (en på 2.5 og en på 5 mnd). Ammer, så det er en liten utfordring, men ligger på Meny 2 og ca 1600 kcal daglig.

 

Håper virkelig og satser på en slankere sommer 2014 her også!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei pæreform,

Jeg har veldig lyst til å være med på tråden din.

Jeg er 28 år, har samboer, Ingen barn og er i full jobb og litt til:)

Jeg startet på "reisen" for 5 år siden, da veide jeg 94 kg... Jeg traff min nåværende samboer og det var vel det som fikk meg til å ønske p gjøre noe med livet mitt. Tanken på å få barn og starte en familie med så dårlig vaner skremte meg.

Så det første året tok jeg 12 kg, og holdt på 1,5år Uten at noe mer skjedde. Deretter fant jeg meg en personlig trener og tok ytterligere 10 kg.

Jeg har det siste året jobbet med å holde vekta på egenhånd, som har ligget på 72-74 kg. I jula har jeg dratt på meg 2 kg så ligger må på 76.

I starten av mars skal jeg i gang med personlig trener igjen, og tanken er at vekta skal ned på 72 kg før den tid.

Opplegget mitt er enkelt og greit: spiser jeg 5-6 ganger om dagen, spiser til jeg er passe mett! Videre trener jeg 3-4 ganger i uka, skal opp i 5 ganger i uka. Tidligere har det gått ca 0,5 - 1 kg pr uke, så kommer jeg i nærheten av det er jeg fornøyd:)

Endelig mål: 65 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pæreform

Hei alle sammen!

 

Tid for en liten oppdatering. Jeg har holdt på i to måneder nå og gått ned 10,3 kg foreløpig. Nesten 50 cm totalt sett :)

Nå går det litt tregere enn i starten. På det meste gikk jeg ned 1,8 kg på en uke, mens den dårligste uken var nyttårsuken og da gikk keg ned 0,6 kg. Nå veier jeg 75,3 kg tror jeg det var i dag, så jeg er jo på vei.

Har såvidt begynt å trene, men vurderer PT jeg også. Hvor mye betaler du for det Elin20? Jeg har egentlig veldig lyst, men koster jo ca 6500kr fo ti timer (Elixia).. Syns det er fryktelig mye..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...