Gå til innhold

Juleinnspurten 2013!


Gjest suppenes dronning
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest suppenes dronning

Jeg føler meg på gyngende grunn og oppretter denne tråden for å holde meg selv i øra fram mot jul. Har vært inmari stresset i det siste og DET er ikke bra ! Da stapper jeg i meg masse usunn/fet mat uten tanke for hva det gjør med vekta mi.Resultatet blir jo oppgang,kjedelig men sant....

 

Har egentlig veiedag i dag,men glemte det i farta i morges. Målet nå er å prøve å få rørt på skrotten passe regelmessig fram mot jul.Rask gange er noe jeg er veldig glad i. Får samtidig være utendørs og det er deilig.Ellers trener jeg innendørs,timer i sal. Kombinert kondis og styrke. Skigåing er noe jeg elsker. MEN mangler stabilt skiføre! Det kommer nok om ikke lenge.

 

Matmessig vet jeg godt hva som må til. Passe mengde sunn og passe mager mat. Frokost,lunsj og middag med ett par små måltider mellom.

Registrerer maten nå her på GR-sidene,er greit for å holde

kontroll med inntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg blir gjerne med deg på juleinnspurten! Sant som du sier- usunn mat resulterer i oppgang, og det er jo dét vi må endre på ;) Du nevner at du vil røre på deg "passe regelmessig", hva legger du i det, altså antall trimpoeng/treningsdager pr. uke? Jeg bare spør av nysgjerrighet..:) Selv er jeg halvveis i mitt første nettkurs, og er sånn halvveis fornøyd når det gjelder vektreduksjon, men veldig fornøyd når jeg tenker på helheten, spes. når det gjelder å endre vaner! Jeg ligger på rundt 10 trimpoeng i uka, og registrerer også alt jeg spiser. Startet på 68 kg 28/10, nå 66,5 - mål 63 kg. Nå vet jeg ikke med deg, men jeg er veeeldig glad i jula og alt som hører til av bakst og hjemmelaget godter, så dette kan bli utfordrende ;) Men - nå er vi fler om å komme oss igjennom jula uten de altfor store utskeielsene og dårlige resultatene etter nyttår! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...