Gå til innhold

Noen som tror vi klarer å starte sammen FØR jula setter inn?!?!?


Gjest tutte
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann:) jeg er 33 år.... Og ønsker så sårt å få motivasjon til å klare 2-3 kg før nyttår... Og 2-3 til før sommeren:) har gått kurs tidlige...men det er nå noen år siden. Har siden da vert en skikkelig jojoslanker! Noe som ikke har vert helt bra for meg. Det fører alltid til lave jernlager, og sykdom, pga måten jeg slanker meg på. Når jeg har gått kurs, har det fungert kjempe fint! Nå sliter jeg bare med motivasjonen....sukk.... Gikk ned 6 kg i vår,men de er komt på igjen..... Pga har fått en hjerterytmeforstyrrelse ,og får da ikke trene som før,mi tillegg legger jeg lett på meg av medisinen... Er 160 høy, og veier nå 67,8 kg. Noen som blir med? Klem fra meg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

 

Hiver meg gjerne på her med deg. Har gått fra et aktivt yrkesliv til å bli student denne høsten, så eg har stor grunn til å passe på at eg ikkje blir for stillesittende og "momsende" før jul. Ser på vekta at den har gått opp 3-4 kilo i høst, så nå må det bremses, vil inn i klærne mine igjen ;)/> Har først fokus på å ta av dei 3-4 "nye" kiloene, dei pleier ikkje å være så vanskelige å få av, for så å få av 3-4 til fram mot vår og sommar. Er 45 år, 177 høg og (på mandag var eg)86 kilo.

 

Pat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...