Gjest bompi84 Skrevet Desember 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2013 Hei :)/>/> Har bestemt meg i en alder av 29, skal jeg endelig ta tak i overvekten min. Har hørt så mye bra om Grete Roede kurs, men fortsatt litt usikker. Hvor vanskelig er det med all måling av mat osv? Liker godt å trene, så den biten er grei :)/>/> Men hvor mye koster et nettstudie her? Håper noe kan svare og hjelpe meg videre til et veldig ønsket sunnere liv :)/>/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest motnyvår Skrevet Desember 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2013 Hei :)/>/>/>/>/> Har bestemt meg i en alder av 29, skal jeg endelig ta tak i overvekten min. Har hørt så mye bra om Grete Roede kurs, men fortsatt litt usikker. Hvor vanskelig er det med all måling av mat osv? Liker godt å trene, så den biten er grei :)/>/>/>/>/> Men hvor mye koster et nettstudie her? Håper noe kan svare og hjelpe meg videre til et veldig ønsket sunnere liv :)/>/>/>/>/> Hei, Jeg er i gang med mitt andre nettkurs. Godt fornøyd :-), Ca 2000 kr. pr/8 uker. Gode tilbakemeldinger fra veileder. Et tips til deg er å tenke langsiktig. Se på det som en slags "utdanning". Det er mye som skal læres og mye av veien blir til mens du går. Les bøker og tilbakemeldinger grundig Motgang og downperioder vil komme - de skal du lære å takle. Dersom du klarer å løfte blikket og se framover i stedet for å henge deg opp i motgangen, har du lært noe viktig, tenker jeg.... ofte lærere en mest av det man ikke får til.. Jeg har fått mange aha opplevelser underveis og sakte men sikkert forsvinner kiloene. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bompi84 Skrevet Desember 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2013 Hei Tusen takk for svar Veit ikke helt hva som får meg til å utsette kurset, men det er vel redsel for å feile. Men det kan vel egentlig ikke bli noe verre en det jeg føle nå, så hopp i det Takk for positive tanker:) Og lykke til på reisen din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå