Gå til innhold

Mot mitt beste jeg til mars 2014, og et enda bedre jeg til sommeren 2014 :-D


Gjest v05
 Share

Anbefalte innlegg

Nå oppretter jeg en ny tråd her i håp om at det blir en livlig, aktiv og inspirerende tråd for flere enn meg :rolleyes: Jeg har gått ned over 15 kg siden april/mai, og jobber nå for å ta av de siste 6-7 kiloene. Dette mener jeg bør være mulig å få til på tre måneder. Jeg er en aktiv jente, trener regelmessig styrke og kondisjon, mosjonerer daglig med lange turer ettersom jeg er heldig å ha en firbentvenn som trenger lufteturen sin daglig :) Jeg har blitt hekta på kombinasjonen styrke/kondisjon. Elsker det styrketreningen gjør med kroppen min, den former den til det beste. Problemområdet mitt har alltid vært magen, så her håper jeg det blir noen endringer snart :P Jeg skal reise bort i mars med min nye flamme, og vil derfor se enda mer smashing ut når jeg treffer han igjen. Til sommeren er det planlagt sydenferie for min del, så da vil jeg se fin ut og ikke minst føle meg vel i bikini.Så jeg har to hovedmål, men gleder meg over hver framgang.

 

Jeg har program fra personligtrener som jeg følger, og spiser sunt, så regner meg jula skal gå bra selv om jeg nok kommer til å kose meg en del da ;) Vil at dette skal bli en livsstil, ikke en ekstrem livsstil, men en som jeg kan leve meg og en som gjør meg glad og fornøyd. Må også legge til at jeg er 30 år, 167 cm og veier nå mellom 66-67 kg B) Må veie meg igjen i morgen for å få det rette tallet, en stund siden sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

En oppdatering herfra. Er den typen som blir litt mindre logginspirert når jeg ikke får tilbakemeldinger, men prøver å huske at det er jo mest for min egen del at jeg skriver logg her B) Har også logg på fitnessbloggen som jeg oppdaterer oftere.

 

Etter en jul med en del snacks er jeg nå tilbake i gamle, gode vaner. Tok litt tid etter jul å få bort søtsuget, noe som førte til at det ble noen utskeielser her og der. Er flink til å trene, så ingen krise, men for å få bort de siste kiloene må også kostholdet være på sin plass.

 

Trener kondisjon på tredemølle og spinning jevnlig, utrolig moro. Trener også styrke og stortrives med det. Ble skikkelig bra økt i går, idag er det på igjen, og jammen meg i morgen også :D Håper noen vil joine meg her, er så motiverende når vi er flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...