Gjest bessa Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Vi har hatt en runde med denne form for å tape vekt i flere år.noen som føler at de vil være med og gjerne ta ansvaret for rapportering av vekt,jeg har desverre ikke anledning pga jobben. :(/> spent på svar :P/> Godt nyttårs feiring B)/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Januar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2014 ikke noe respons på dette,så da slenger jeg med på en annen flott tråd.godt nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Januar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 Jeg blir gjerne med! Vi kan jo "krige" mot hverandre vi to om ingen andre hiver seg med Min vekt i dag var 76,1 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Januar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2014 hallo samba Det var fint at du og vil ha litt struktur på vektnedgang*kamp mot kiloene. er det i orden for deg å veie på mandager? jeg er med på en annen tråd,så da er det greit å veie samme dag her skal det bli en hyggelig krig utover vinter/vår. DA GÅR STARTEN 6.JANUAR 2014. god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Kan jeg bli med? starter på nettkurs imorgen 6 januar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Januar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 Godmorgen :P/> Så fint at vi blir flere her framover våren :rolleyes:/> Vekt i dag er 81,8. nå er alle gotterier ute av huset heldigvis. Nå er hjernen koblet inn på fordelene med å få en lettere kropp. Lykke til med dette og nettkurset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Januar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 Min vekt i dag er 75,3. Jeg kan ta meg av registreringen. Nu kør vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranhel Skrevet Januar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 Kan jeg også slenge meg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Januar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 Kan jeg også slenge meg på? Selvsagt, bare gi meg startvekten din så fører jeg deg opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Januar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 Kan jeg bli med? starter på nettkurs imorgen 6 januar . Lykke til på nettkurset! Kan jeg få startvekten din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Tusen takk samba for at du tar jobben med registreringen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kg_berta Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Hei Kan jeg få være med på "krigen" Startvekt 6/1-14 var 102,9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ny Vår Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 hallo samba :rolleyes:/> Hei :-) Jeg vil gjerne være med.Jeg er desverre fri for badevekt, men skal få veid meg idag. Det passer fint å ta veiinga på mandager videre :-) Gleder meg til en lettere vår! Lykke til . Det var fint at du og vil ha litt struktur på vektnedgang*kamp mot kiloene. er det i orden for deg å veie på mandager? jeg er med på en annen tråd,så da er det greit å veie samme dag :lol:/> her skal det bli en hyggelig krig utover vinter/vår. :P/> DA GÅR STARTEN 6.JANUAR 2014. :)/> god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Startvekt 89,7 litt for mye kos i jula... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cheery Skrevet Januar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2014 Jeg trenger motivason så prøver meg på denne tråden. startvekten er 83,3. motivasjonen burde være på topp, men etter 3 uker på hawaii og et barn som ikke vil sove. Er sofaen litt for god. hva plannleger dere å gjøre for å vinne? jeg har en plan om trenning, har tilogmed kjøpt en trenningsbh med cup og omkrets istedet for en slik one size fits none. veiedag mandager tja må vel funke. får bare tuse ut av senga før hastverket tar meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forandringer Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Jeg vil være med hvis det er mulig. Så flott at du vil ta deg av registreringen samba. Registrerer du med % vis nedgang og fører oversikt hver uke eller hva tenkte du? Skal vi ha det som slankekrig som tidligere? Det er jo kjempemotiverende, iallafall om alle kan være med og ingen detter av selv om en kommer sist noen uker.... Hvor registrerer du det, kommer det i egen tråd som før? Min startvekt er i alle fall 79. Gleder meg til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nessie87 Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Heeei :-) får ej bli med på slankekrigen?? Kan komme med startvekt i morgen tidlig! Har levd i fornektelse i 2 mnd så aner ikke hvordan ståa er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatCat Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Jeg vil også være med, tror jeg? Hehe... Jeg trenger nok en liten innføring. min startvekt er på hele 107,5.... huff.. :blink:/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cheery Skrevet Januar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 80,7 trur vi setter denne på startvekt jeg. 2,5 kg nedgang på 3 dager kan tyde på at jeg hadde umeneskelige mengder vann i kroppen når jeg veide meg 1,5 døgn etter 3 uker i varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Januar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 89,5 kun 200g ned, men ihvertfall riktig vei... lykke til alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Januar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 75,2 på meg i dag Satser på at stillstanden skyldes økt muskelmasse, siden jeg har trappet opp treningen denne uken... Til alle nye: Vi veier oss hver mandag (ev søndag eller tirsdag hvis det passer bedre). Resultatet blir kunngjort onsdag, den med størst prosentvis nedgang er ukens vinner (ingen ryker ut!). Denne ukens vekt kan skrives her, jeg lager ny tråd for neste uke. Vi holder på ca 3-4 mnd og den med størst prosentvis nedgang totalt blir THE CHAMPION! Må du stå over en uke eller to er det ikke noe problem, bare å hive seg på igjen uken etter. Meld deg gjerne på underveis også, alle nye er velkommen. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cec- Skrevet Januar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 Hei! Jeg vil også veldig gjerne være med! Kommer med startvekt når jeg kommer hjem i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Januar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 hei vekt i dag 81,2kg ned 0,6kg fornøyd med det. god uke til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cec- Skrevet Januar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 Startvekt 101,7kg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nessie87 Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Flotters! startvekt 104,7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå